“Bra val”
Anmeldelse av Ox Steak House

Ox Steak House
Vurdert som nr. 2 av 21 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 16. juli 2021

Her vart me følgd godt opp ved bordet. Retten setter du saman rett frå meny, som du ynskjer. God mat var servert, fekk den akkurat som bestilt. Enkelt lokale. Smilefjes frå Mattilsynet.

1  Takk, Trehar

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

stedet stengte egentlig kl 21.00 (søndag), men forbarmet seg over oss som var sultne. Holdt kjøkkenet åpnet utover stengetid og lot oss både bestille, spise og kose oss.
Fantstisk hyggelig betjening og særdeles god mat.
Anbefales på det sterkeste om du er i Steinkjer

1  Takk, torem491
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Her er servicen på topp god oppfølging av kelner. Smakfulle retter og gode priser. En meget god opplevelse
Anbefales..

2  Takk, Laader
Anmeldt 21. juni 2021

Nydelig indrefilet med maiskrem og søtpotetfries med en god rødvin. Hyggelig betjening, veldig bra!

Takk, Marit V
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og trivelig betjening! Alltid stas å få biff og burger grillet på en Josper! Pluss for kortreiste råvarer og lokalt øl!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Matglad75

Reisende som så på Ox Steak House, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Ox Steak House? Del dine erfaringer!