“Maten var for kald”
Anmeldelse av Ox Steak House

Ox Steak House
Vurdert som nr. 2 av 21 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Spiste cheese steak (biff med ost og potetmos, og rotgrønnsaker). Dette var vårt første besøk her. Vi ble godt mottatt og fikk et rundt bord i et hjørne. Dessverre ble opplevelsen ødelagt av at potetmosen var nesten kald. Vi sendte den inn igjen for varming, men den tida dette tok gjorde at resten av maten ble tilsvarende kjøligere. Dette med for kald mat er dessverre et problem vi har opplevd mange steder i Norge. Her må både kokk og kelner skjerpe seg! Vi fikk gratis kaffe som plaster på såret og føler hovmesteren gjorde hva han kunnr for å ordne opp. Servicen ellers var meget god! Men, når en så enkel ting som varm nok mat preger vår opplevelse, blir det mye trekk i min vurdering.

1  Takk, mortens951

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Jeg og min samboer var innom her etter en lang kjøretur fra Bodø.

Vi bestilte burger og entrecôte.

Burgeren fallt helt fra hverandre, og smakte dårlig. Brødet var helt tørt/gammelt og osten var ikke ferdig smeltet.

Entrecôten var god, men det var hår i maten.

Skuffende, selv om betjeningen var veldig hyggelige og imøtekommende.

Takk, figuz
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra service, kjempe god mat. Lydnivå var veldig høyt for en middag men det var lørdag så kanskje, tror dette også var en pub og derfor

Takk, heidifigge
Anmeldt 16. juli 2021

Her vart me følgd godt opp ved bordet. Retten setter du saman rett frå meny, som du ynskjer. God mat var servert, fekk den akkurat som bestilt. Enkelt lokale. Smilefjes frå Mattilsynet.

1  Takk, Trehar
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

stedet stengte egentlig kl 21.00 (søndag), men forbarmet seg over oss som var sultne. Holdt kjøkkenet åpnet utover stengetid og lot oss både bestille, spise og kose oss.
Fantstisk hyggelig betjening og særdeles god mat.
Anbefales på det sterkeste om du er i Steinkjer

1  Takk, torem491

Reisende som så på Ox Steak House, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Ox Steak House? Del dine erfaringer!