Flott og hyggelig badeland.

Anmeldt 13. juli 2018
iblorentzen82
Lillehammer, Norge
Treningsfasiliteter og badeland med høy kvalitet👌

Anmeldt 5. oktober 2017
Jfhag
Puerto de Mogan, Spania

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Et fint badeland som fungerer greit.
Vi bruker dette badelandet ofte, og synes det er greit å anmelde dette nå.
Vi var der i Juli, og vet at skliene ble stengt ca 1 mnd pga vedlikehold.
Men det tok lengre tid enn planlagt, og alikevell var det lite info å få om dette, og de tar selvsagt fullt betalt om badets fasiliteter er redusert.
Ellers fungerer det meste, og man får mye for pengene.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, borgeb2017
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet innom på gjennomreise. Fint, stort badeland med mye moro for barn og voksne. Fine elektroniske løsninger med nøkler og evt. Registrering av kjøp under besøket. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, iblorentzen82
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Dampsaga Bad & Gym har et bredt tilbud som tilfredsstiller de fleste’s behov for lek og eller trening i vann. Der finnes bassenger for store og små. Vannsklier også.
Treningssenteret/gym’en har også høy kvalitet ift lokale, utstyr og apparater, et bra treningsmiljø og flinke instruktører. Jeg benytter tilbudet ukentlig, og har veldig positiv erfaring med anlegget. Både ift egen trening, men også besøk i «badelandet» med barnebarna. Det er også mulig å få kjøpt seg fast-food og drikke under besøket. Ved behov for gode treningsfasiliteter, og eller om familien ønsker en toppdag med trivsel og mye moro, anbefaler jeg Dampsaga bad & Gym

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Jfhag
Anmeldt 6. september 2017

Et nydelig nyoppusset bassenganlegg med mye å gjøre. De avgrensa områdene til mindre barn lager en egen atmosfære som gir ro og god oversikt. De andre bassengene er store og har god plass til mange folk. Den nye delen er mest for ungdommer og de mer tullete vokse folket. Det er bølgemaskin inni midten av sirkelen, strøm rundt hele bassenget med vann som strimer ned ovenfra og boblebenk i samme basseng som strømmen. De tre skliene på anlegget er morsomme, det er to nye og en gammel. De to nye er de mest attraktive, og gir mye moro for alle sammen.

Dato for opplevelse: desember 2016
1  Takk, AudunVS95
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Ettermiddagstur etter jobb på en tirsdag i sommerferien. Lite folk, gode opplevelser for både voksne og barn. Kunne gjerne vært litt renere i garderoben.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Anne I