Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette kunne vært 5 stjerner dersom sanitær annlegget hadde blitt rengjort. Det var skittent i begge dusjene og på badene. Det så ikke ut som vegger og gulv hadde blitt vasket på flere dager. Ellers er utsikten på campingen veldig fin. Det var en vennlig betjening. Her kunne vi fint dratt tilbake om det sanitære hadde vært i orden.

Takk, Anna C
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hytten var skitten og madrassene var alt for dårlige.
Når vi tok opp renholdet ved utsjekk (ankom etter at resepsjonen var stengt) så fikk vi bare beskjed om at det var ikke noe de kunne gjøre noe med.
Ville valgt et annet sted å overnatte.

Takk, X3845WLlisah
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en helt fin plass å campe på. Greie do og dusj fasiliteter, pluss for renhold, store grønt arealer for unga å løpe på. Kurant å bade. Eneste minus er at det er mye trafikk å høre på om du sover i telt.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, snuppisi
Anmeldt 26. juni 2017

Dette er en helt grei plass for å overnatte på og/ eller leie en hytte på hvis du skal videre. De har både dusj og rene toaletter. Rommene var helt ok. De tilbyr også mat til reisende. Maten var veldig god. Hyggelig og god service. Kan anbefales :-)

Dato for oppholdet: juni 2017
2  Takk, Jakol1805
Anmeldt 3. juli 2020

Romtips: Avoid tree top hut on sunny days