“Meget bra”
Anmeldelse av Chef Mathall

Chef Mathall
Vurdert som nr. 7 av 22 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vært der flere ganger og det er alltid god mat og hyggelig betjening. Jeg bestilte en foccachette som var god, men kanskje litt tørt. Meget koselig lokale.

Takk, Grete74

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom for lunsj som vi gjerne gjør når vi er på Steinkjer. Stedet har ikke skuffet før og gjør det heller ikke nå. Hyggelig betjening, smittevernsregler på plass og rask servering. Chef’s burger smakte meget bra med med perfekt stekt pommes og en deilig aioli til.
Kommer tilbake ved neste anledning.

Takk, Martinsenm
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

SOS ring brannvesenet! Her var maten jaggu med brent. Pomfriene var svarte, hamburgeren hard som en Stein og baconet gav en bitter ettersmak. Lang tid tok det og

1  Takk, 860vegardd
Anmeldt 27. september 2019

Lunsj i dag med smørbrød med røkt elg. Nydelig; både på smak og anretning. Hyggelig personale og god service. Rent. Demping av musikken som sto på. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, runinee
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Hadde en fantastisk lunsj. Jeg spiste BLT som hadde fantastiske smaker. Min mann spiste fiskesuppe som også var meget god. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Grete74

Reisende som så på Chef Mathall, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Chef Mathall? Del dine erfaringer!