“Skandaløs servering”
Anmeldelse av Chef Mathall

Chef Mathall
Vurdert som nr. 5 av 21 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Til tross for god mat blir hele opplevelsen totalt ødelagt av urutinerte og undetbemannet betjening. Den usynlige sjefen ønsket å bøte på med gratis dessert. Da var nok tålmodigheten for lengst oppbrukt. Synd, for skolejente med sommerjobb gjorde det de kunne, og kokken hadde en god kveld. Dedikerer den gratis desserten til sjefen. Kos deg! Vi kommer aldri igjen.

Takk, olasivertb

Anmeldt 14. april 2021

Har vært her 3 ganger og spist burger og pommes frites. Pulled pork med cole slaw er nydelig! Syns maten er 5/6. Hyggelig betjening og kort ventetid. Greie priser. Har vært på omtrent alle restauranter i Steinkjer, denne er på topp 2! Anbefales!

Dato for besøk: november 2020
Takk, Susann86
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Fint sted - uformell atmosfære, lunt og varmt interiør. God mat. Bra lunsjmeny. Hovedrettene er kanskje litt drøyt priset, men de andre rettene holder i og for seg til en enkel middag. Fiskesuppa er rågod. Det samme er kylling panang.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Geno65
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vært der flere ganger og det er alltid god mat og hyggelig betjening. Jeg bestilte en foccachette som var god, men kanskje litt tørt. Meget koselig lokale.

Takk, Grete74
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom for lunsj som vi gjerne gjør når vi er på Steinkjer. Stedet har ikke skuffet før og gjør det heller ikke nå. Hyggelig betjening, smittevernsregler på plass og rask servering. Chef’s burger smakte meget bra med med perfekt stekt pommes og en deilig aioli til.
Kommer tilbake ved neste anledning.

Takk, Martinsenm

Reisende som så på Chef Mathall, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Chef Mathall? Del dine erfaringer!