“Dyrt og litt for ordinært”
Anmeldelse av Chef Mathall

Chef Mathall
Vurdert som nr. 5 av 21 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig service, men maten samsvarer ikke med pris og image. Bestilte pasta til 240kr og fikk en liten porsjon med minimalt med saus (tørr pasta), noen scampi, med litt rart komponert tilbehør. Ved siden av fikk jeg brød uten noe smør, så det var altså tørr pasta med tørt brød til. Måtte bestille aioli i tillegg pga dette for å få spist maten. Pastaen var heller ikke veldig bra krydret, så det var en ganske skuffende rett. Har også spist burger her tidligere, som var helt OK, her er prisene rett og slett for stive ift hva man får både i størrelse og kvalitet.

Takk, 1zzyh

Anmeldt 1. august 2021

Hele familien, elleve i tallet fra ett og et halvt til åtti år, var innom i går. Vi spiste nydelig mat, fikk god service av hyggelig betjening i stilige omgivelser. Chef Mathall kan anbefales.

1  Takk, sigrunhusoh
Anmeldt 28. juli 2021

4 personer til lunch 4 forskjellige retter, 4 strålende fornøyde kunder, når karbonade og egg blir gourmetmat. Chef i Steinkjer

Takk, ulfberh
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi stoppet for en rask matbit i Steinkjer. Chef så innbydende ut, men hele besøket ble bare rot. Etter at kelneren har tatt opp bestilling kom kokken ut 2-3 ganger for å sjekke hva vi hadde bestilt! Det samme gjaldt nabobordet. Hun fortalte flere ganger at hun var kokken (på engelsk) og at det var mye å gjøre. Siste gang skulle maten komme om 7 minutter! Etterhvert fikk vår datter sine pannekaker, mens vi voksne måtte vente ytterligere 15 min. Maten i seg selv var veldig god, men opplevelsen var dessverre ødelagt før den kom...!

Takk, Explorer33849685999
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Til tross for god mat blir hele opplevelsen totalt ødelagt av urutinerte og undetbemannet betjening. Den usynlige sjefen ønsket å bøte på med gratis dessert. Da var nok tålmodigheten for lengst oppbrukt. Synd, for skolejente med sommerjobb gjorde det de kunne, og kokken hadde en god kveld. Dedikerer den gratis desserten til sjefen. Kos deg! Vi kommer aldri igjen.

Takk, olasivertb

Reisende som så på Chef Mathall, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Chef Mathall? Del dine erfaringer!