“En matopplevelse av ypperste”
Anmeldelse av Experience Restaurant

Experience Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 22 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

En matopplevelse av ypperste klasse. Chef med frue laget en nydelig ramme rundt en kveld med smaksbomber av lokale råvarer og en nydelig vinpakke. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, annirent2016

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

En matopplevelse på høyde med det beste i Trøndelag. Fantastisk vertskap, service og kvalitet. Anbefales:-)

Takk, Per F
Anmeldt 19. juni 2020

Med trønderske åkre badet i sol som bakteppe fikk vi servert sju retter som var gjennomtenkte, velkomponerte og utført med perfeksjon. Min favoritt var geitostmousse med rødbeter i ulike format, og mannen min ble rørt inn i hjerterota av en tiur-rett som dro oss rett ut i skogen med bålhygge. Vi ble skikkelig imponert og anbefaler alle som ønsker en kulinarisk opplevelse å ta en tur hit. Her får du ekte og rene smaker fra vår regions beste produkter. Vel verdt et besøk eller flere!

Må også nevne at vi fikk servert en spennende og velkomponert alkoholfri drikkepakke som gjorde måltidet komplett.

Takk for en flott opplevelse!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Hyggeliggunnj
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk service, filosofi, mat og miljø. Ypperlig avstemte retter mot spennende vinalternativer. Anbefales

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, RogSto
Anmeldt 20. mai 2020

Kjempehyggelig og topp mat og god service. Delikate sandwicher og kaker, med te og champagne. Anbefales!!!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, christineaR9998HU

Reisende som så på Experience Restaurant, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune
Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Experience Restaurant? Del dine erfaringer!