“En av Norges beste restauranter ligger i Henning!”
Anmeldelse av Experience Restaurant

Experience Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

En strålende matopplevelse, ganske enkelt! Fantastisk nivå på kortreiste råvarer, tilberedt med fantasi og oppfinnsomhet der rene smaker står i sentrum. Mange små høydepunkter underveis i et langt måltid. Det koster selvsagt, men det er verdt det. Jeg gleder meg til å komme tilbake!

Takk, FrodeM_13

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Dette er vårt 2. besøk til Kim Sjøbakk sin fasjonable og unike restaurant. Opplevelsen er helt utenom det vanlige - både beliggenhet, crewet sin pasjon for perfeksjonisme til 16+ smaksbomber av retter gjør dette til et unikt konsept man sjelden ser. Det aller beste er bruken av lokale råvarer og kortreist mat ❤️ Hovmester har finesse ut til fingerspissene, og har et glimt i øyet man skal lete lenge etter. Ekstra moro når kokken selv innimellom kommer opp for å presentere matrettene. Følget hadde komponert vinmeny, jeg hadde juicemenyen. Begge deler er å anbefale. Vi planlegger et nytt besøk om ikke lenge, og vil da ha med flere vennepar og tenkte å benytte oss av overnattingsmuligheter. Helt klart en av mine restauranter i hjertet, mer jordnære enn de som driver den skal man lete lenge etter Anfefales på det sterkeste.

Takk, Janette B
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Var het dammen med min mann og vi hadde 16 retters meny! Hver tett var en nytelse og service var virkelig helt fantastisk! Vi bodde på Bjerkem Gård hvor restauranten ligger og fikk kårhuset med 2 soverom! Utrolig hyggelig å sove i en så gammel fin bygning! Dette var en flott totalopplevelse! Deilig lokalproduserte små frokostretter sto i kjøleskapet og vi fikk nybakt brød til! Anbefaler virkelig denne matopplevelsen, helt unik!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Oddrunn
Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

Experience har gitt oss mange gode opplevelser med mat og vin som ramme for gode møter med familie og venner. Anbefales på det sterkeste for de som verdsetter kvalitet v

Dato for besøk: november 2020
Takk, jakobv72
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne personer som ankom Gourmetrestauranten Experiencen på kulturgården Bjerkem kl. 19 lørdag kveld. Vi ble godt tatt i mot av den kvinnelige hovmesteren. Som fulgte oss til anviste plasser i baren. Vi hadde høye forventninger til de 16 rettene vi skulle bli servert i løpet av kvelden. Til sammen var det i restauranten dekket på tre bord til seks gjester. Vi var tre par som sammen skulle dele denne opplevelsen. Jeg vil ikke gå inn på hver enkelt rett, men vi fikk mange smaksopplevelser og maten var fantastisk god. Vi fikk god kontakt med de øvrige gjestene, som gjorde kvelden særs hyggelig.

Dato for besøk: august 2020
Takk, trondj2014

Reisende som så på Experience Restaurant, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune
Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Experience Restaurant? Del dine erfaringer!