“Koselig butikk/restaurant.”
Anmeldelse av Famille Kolonial

Famille Kolonial
Vurdert som nr. 7 av 22 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Koselig butikk/restaurant. Veldig god mat!! Vi spiste dirty fries, fjøl med spekemat og pizzabrød. Trodde det skulle bli litt knapt siden vi var så sultne, men for første gang i historien ble det liggende igjen litt fries.
Trivelig lokale, gode smitteverntiltak og travelt men oppmerksomt personale. Anbefales

Dato for besøk: september 2020
Takk, bodiln614

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde på forhånd sjekket ut at dette var et sted som passet oss veldig bra for en lunsjstopp, og vi hadde en veldig positiv opplevelse. Både pizzaer og burgere var gode, og de som utga seg for å ha det hadde også en spennende tvist. Positivt med barnemeny som også hadde fargeleggingsmuligheter. Vi avsluttet med deilig kaffe og husets hvetebakst. Helt OK priser med den kvaliteten vi opplevde

Takk, eirhaa
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Dette var virkelig en opptur og en fin overraskelse. Etter å ha gått fra sted til sted i Steinkjer uten å få bord, klarte Famille å finne et bord til oss.
Fantastisk og nydelig mat, og hyggelig betjening på en travel sommerkveld.

Takk, 180ragnhild
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på fire som spiste lunsj. Ble veldig positivt overrasket da vi tilfeldigvis kom over stedet. Ungene hadde pizza, mannen hadde burger og jeg hadde gambas. Paprikadippen er den beste jeg noensinne har smakt! Alle var godt fornøyd med maten. Når man legger til de fine lokalene så er dette en vinner!

Takk, Hannemor
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Var her to ganger med litt forskjellig resultat. Første gangen til middag opplevdes servitørene noe amatørmessige. Bestilte forrett først men fikk den servert sammen med middagen og etterpå ble vi sittende å høre på en diskusjon om hvem som hadde ansvaret for hva i restauranten. Maten var Ok men heller ikke mer. I menyen står det at blåskjellene ble servert med grovkutta pommes frites men det vi fikk så mere ut som om det kom fra frysedisken på REMA. Andre gangen vi stakk innom bestilte vi noen småretter til lunch sammen med god drikke og det var helt greit. Fint å sitte ute her på en godværsdag

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Sivert Arne S

Reisende som så på Famille Kolonial, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Famille Kolonial? Del dine erfaringer!