“Dårlig opplevelse”
Anmeldelse av Famille Kolonial

Famille Kolonial
Vurdert som nr. 7 av 21 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Skilter med moules frites, når de er helt tom for blåskjell. Bestilte mat og vin, fikk servert vinen. Først etter vi har begynt å drikke får vi beskjed om at de ikke har maten. Ender opp med å måtte bestille pizza, som ikke holdt mål i det hele tatt. Helt ubearbeidet tomatsaus, lite ost og fyll, svidde kanter. Stor skuffelse både når det gjelder service og mat, kommer ikke tilbake.

1  Takk, 1zzyh

Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Etter et hyggelig og vellykket besøk tidligere med god mat og hyggelig service, vendte vi tilbake i håp om en tilsvarende opplevelse. Denne gangen ble det dessverre en stor skuffelse. Vi bestilte burgere (Cheezy med blåmuggost), men selve hamburgeren og konsistens minnet mest om en overkokt karbonade!
Var innom et par uker senere på gjennomreise for å ta med 2 kaffekopper. Denne gang ble det bare «rot» i kassen, og en servitrise som ikke kunne svare på hvilken kaffe de serverte. Inntrykket mitt er at kvalitet og kunnskap er totalt fraværende. Mulig mine forventninger etter første besøk var en smule høye, men et sted som investerer i stilfullt interiør bør kunne tilby mat og service i samme klasse.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, UncleTravelinMack
Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Glimrende mat. Bra service. Vi planla middag og alt innfris, mange smaker og godt tilberedt mat. Vi spiste Cheeses! og Kalvemørbrad.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, rosakiss
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Vi ventet i 40 minutter før servitøren kom til bordet vårt for å ta bestilling.. Vi spurte hva som var dagens 3-retters, det skulle han gå å sjekke. 15 min senere kommer en annen servitør, den første hadde glemt oss. Hun var trivelig og hadde peiling, og vi fikk bestille med det samme. Maten var god, atmosfæren var god og det er et fint og koselig, moderne sted. Håper de skjerper inn servicen og blir flinkere til å se kundene, ellers mister de nok mange besøkende..

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, M33773
Anmeldt 4. september 2020

Jeg har vært på Famille mange ganger etter at de tok over fra Chez Mathilde, og det som dessverre nesten alltid sitter igjen, er at serveringspersonalet ikke er spesielt hyggelig.

Hva med litt varme, og det å gi inntrykk av at man bryr seg om gjestene?

Man føler seg ikke spesielt velkommen hos Famille, og det er veldig synd, ettersom lokalet og beliggenheten er bra, og maten, konseptet og ellers alt annet, også.

Hvis du har lyst til å bli fint velkommen som gjest, gå heller til Madam Brix, Chef, Ox eller Vårt Hjem.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, AnneB354

Reisende som så på Famille Kolonial, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Famille Kolonial? Del dine erfaringer!