Expedia.comUSD 130
Orbitz.com
Algotels
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

God service, veldig trivelige folk som jobber der. Fikk stort rom siden vi skulle ha barneseng, pluss for det. Men rommet var en smule kaldt, og det var ikke det mest moderne rommet, men helt grei standard.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, lailabrekk
Stig Y L, Daglig leder på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei,

Takk for fin tilbakemelding etter oppholdet ved vårt hotell, og takk for at du deler inntrykkene med andre reisende.
Vi er glade for å høre at oppholdet innfridde forventningene,
og vi ønsker dere gjerne velkommen tilbake hit en annen gang.

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Startet med tallerkenlunsj. Laks/pasta. Deilig. Så møtemat i form av skuffekake, frukt og halve rundstykker. De siste må være hjemmebakte. Sprø og tette. Alt var veldig bra. Lurer bare på hvorfor ingen klipper opp drueklasene på disse fruktfatene. Grisete blir det når alle skal forsyne seg og plukker/drar i druene. Møterommet i kjelleren var dårlig inn mot bakgården og med utsikt til søppelbilen som kom og hentet avfall, men det finnes nok noe bedre.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 251svens
Stig Y L, Daglig leder på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei,

takk for fin tilbakemelding etter konferanseopphold hos oss, og takk for at du deler dine inntrykk med andre.
Det er flott å høre at både mat og pausemat innfridde forventningene - for hva er vel en konferanse uten god mat?
Det er flere konferanserom ved hotellet, i ulike størrelser. Flere av disse ligger i andre etasje, med dagslys og utsikt mot byen. Spør gjerne etter et av disse ved senere besøk.

Vi takker for besøket, og ønsker gjerne velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Et av de mest shabby hotellene jeg har bodd på, noen sinne. Til nesten 1400,-/natt blir dette bare pinlig. Badet var anno 1970-80 og luktet fuktig og ekkelt, og rommet var iskaldt. Jeg besøkte hotellets «strykerom» men snudde i døra, det fikk heller bli krøllete skjorte den dagen.

Verken «Quality» eller «Grand» er ord jeg assosierer med dette hotellet.

Frokosten derimot var veldig bra:)

2  Takk, alibaba-oslo
Stig Y L, General Manager på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Hei,

Takk for din tilbakemelding etter oppholdet ved vårt hotell, det er synspunkter fra våre gjester som hjelper oss til å bli bedre.

Vi beklager at rommet ikke innfridde forventningene, men det gleder oss å høre at frokosten var veldig bra :-)

Vi har flere forskjellige romkategorier på hotellet; mange nye, noen litt eldre, noen store og noen litt mindre.
Senest i juni 2018 åpnet vi en fløy med helt nyrenoverte rom. Dette er den andre store oppgraderingen på kort tid, da vi også renoverte en annen fløy tidligere i år.

Flere fornyelser står for tur i tiden fremover, til glede for alle våre gjester.

Vi ønsker deg gjerne velkommen tilbake til oss en annen gang, så kan du også få oppleve hvor fint det har blitt etter disse oppgraderingene.

Med vennlig hilsen,

Team Grand

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell, service og rom som forventet. Men, og et stort MEN!! Det trådløse nettverket er helt håpløst, har aldri opplevd noe slikt på noe hotell jeg har overnattet på. Så skal du gjøre noe som helst på Internett mens du er her så vil jeg anbefale at du sjekker om de har fått nytt nettverk.

Takk, 806bength
Stig Y L, Daglig leder på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Bengt,

takk for tilbakemelding etter opphold hos oss.
Vi er glade for å høre at både service og hotellrom innfridde forventningen dine til oss.

Beklager at du opplevde problemer med wifi - dette skal jo fungere hele tiden - enkelt og greit.
Vi har ikke registrert andre feil ved vårt nettverk i det aktuelle tidsrommet. Med litt hjelp fra vår flinke leverandør, skal vi undersøke dette nærmere. Jeg har vært på stedet og sjekket dekning og hastighet senest i dag, og alt virket til å fungere helt utmerket nå.
Vårt trådløse nettverk er relativt nytt. Det ble installert i fjor høst og det er derfor lov å forvente både god dekning og hastighet her.

Vi ønsker deg gjerne velkommen tilbake til oss - så får du også testet et wifi som skal fungere hele tiden..

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg synes hotellet fortjener en god tilbakemelding, sentral plassering ikke noe å utsette på service. Rom holdt god standard, hadde selvsagt vært fint med et kjøleskap og kanskje en vannkoker. Frokosten klarer sammenligning med de fleste hoteller, godt utvalg, og oppfølging fra frokostvert virket også å være svært bra. Her kan jeg godt tenke meg å bo flere ganger ved behov.

Takk, Michal N
Stig Y L, Daglig leder på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei,
Takk for kjempefin tilbakemelding etter oppholdet hos oss, og takk for at du deler dine erfaringer med andre reisende.
Vi er svært glade for å høre at våre hotellrom, service og frokosten innfridde dine forventninger, og vi ønsker deg gjerne velkommen tilbake hit en annen gang.