eDreams
Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Slit hotell.. seng var ikke komfortabelt, dobbelt seng var egentlig to individuelle seng satt sammen. Frokost var ikke noe spesielt, men greit nok. Derfor synes vi at det er ikke verdt det vi betalte for.
Vi hadde noen veldig varme dager og rommet hadde ikke air conditioner. Da prøvde vi å åpne vindue, men det var mye støy i byen. Det var det verste stedet jeg har vært i Norge i 14 år.
Unngå hvis du kan.

1  Takk, rosemeryp961
Stig Y Larsen, General Manager på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei,

Jeg håper vi ser dere igjen ved en senere anledning - velkommen tilbake.

P.S. fra 15. juli får vi lov til å servere ekte frokostbuffet igjen - og det gleder vi oss til :-)

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her på ferietur. Fellesarealer trenger oppussing. Rommet var bra men manglet kjøleskap, strykejern, vannkoker... lite rom. Sengene var helt ok. Utsikt i en bakgård. Koronafrokost relativt dårlig. Gikk på porsjonstuber. Her kan de lære av kjedehotellebe sine på Mo og Stjørdal. Personalet hyggelig. Frokostvert en koselig mann med kaffe og croissanter

Takk, KarlE297

Hei,

Takk for tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss tilbakemeldingen videre. Jeg håper vi ser dere igjen ved en senere anledning - velkommen tilbake.

(Hilsen han med kaffe og croissanter)

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Ankom hotellet etter en lang kjøretur,hotellet er slitt og gammelt fra første møte! Heisen fungerte ikke riktig,så den humper og gikk!! Ikke greit,hotellrommet er lite,nedslitt og badet bærer preg av mugg,såperester og er veldig lite innbydende! Dobbeltsengen er to enkeltsenger som er skyvd sammen med dårlig madrass og to mindre bekvemme puter!
Vi vurderte å dra,så dårlig er standaren, men etter 12 timer i bil trengte vi søvnen sårt! Taklampen og den ene nattbordslampen fungerte heller ikke!
Vi har betalt alt for dyrt for et utrolig dårlig hotell!
Anbefales ikke!

Takk, madelenewb

Hei,

Takk for tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Jeg beklager at oppholdet ikke innfridde forventningene denne gangen. Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss tilbakemeldingen videre. Jeg håper vi ser dere igjen ved en senere anledning - velkommen tilbake.

Anmeldt 5. juli 2020

Hotellet er altfor dyrt i forhold til dets standard. Kvelende varmt rom i sommervarme. Umulig å sove med vinduet åpent pga et utested på andre siden av gaten, som gir mye støy. Rommet hadde god størrelse, men var tydelig slitt og oppbrukt, spesielt baderom. Byen er kjedelig og har lite å tilby oss reisende. Frokost er helt ok.
Pluss for oss, at de er hundevennlig.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, danjh2019

Hei,

Takk for tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Det er leit å høre at oppholdet ikke innfridde forventningene dine. Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss din tilbakemelding videre. Jeg håper vi ser deg igjen ved en senere anledning - velkommen tilbake.

mvh Team Grand

Anmeldt 29. juni 2020

Dette er det verste hotellet jeg har opplevd i Norge.
Sjekket inn etter en lang arbeidsdag og biltur. Det første som møter meg på badet er skjeggkre/sølvkre. Jeg ble tildelt et nytt rom. La meg til for en liten hvil før middag, men det gikk ikke, for ble helt tett av astma. Kikket da under seng og bak møbler. Hele hotellrommet var fullt av store "hybelkaniner", støv overalt. Da gikk jeg å kansellerte bookingen min, og dro videre til annet hotell. Absolutt ingen beklagelse eller ydmykhet i resepsjonen. Jeg er mye på reise i jobbsammenheng, og elsker Choice-kjeden - men dette var ikke et Choice-verdig hotell. Utrolig skuffet både av hotellet og måten resepsjonisten håndterte det på. Hit drar jeg nok aldri tilbake, selv om jeg er i sona jobbmessig.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Norskfamilie

Hei,

Takk for tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Det er leit å høre at oppholdet ikke innfridde forventningene deres.
Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss tilbakemeldingene videre. Jeg håper vi ser dere igjen ved en senere anledning - velkommen tilbake.