Bli belønnet med One Key
    31.2 km fra Quality Hotel Grand
    68.5 km fra Quality Hotel Grand
    Se flere hoteller i Steinkjer
    Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Var litt nervøs for dette hotellet etter negativ omtale, men ble positivt overrasket. Ja hotellet trenger en oppussing og modernisering, men det har positive sider også. Gode senger, rene rom og en veldig hyggelig betjening både i resepsjon, renhold og frokost. Frokosten var som på alle andre quality hotell veldig bra. Hadde noen få parkeringer utenfor hotellet ellers mye parkering i byen. Kommer gjerne igjen

2  Takk, beatev115
    Stig Y Larsen, General Manager på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Hei,

Takk for fin tilbakemelding etter oppholdet hos oss,

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Rommene er slitne, og badet er utdatert. Det var ikke ventilasjon på rommene så man var helt nødt til å sove med vinduene åpne. Våknet kl 07 av at de begynte å bygge på bygget ved siden av! Eneste som drar det opp var frokosten. Her var det er greit utvalg av forskjellige pålegg og brød.

2  Takk, 488hildev

Beklager dine forventninger ikke ble innfridd under ditt opphold hos oss.
    Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss din tilbakemelding videre.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet og rommet var gammelt og sto ikke til forventningene. Vedlikehold ser ikke ut til å vært gjennomført på 30år..
    På rommet var glassene skitne av leppestift fra en tidligere gjest, gulvene og rommene var generelt skitne.
    Frokosten var grei nok, men hadde dårlig utvalg av god brødmat og korn til yoghurt.
    Vi kommer ikke til å bo her igjen. Dette var ikke godt nok!

1  Takk, R7130ZFlisah

Anmeldt 21. juli 2020

Pluss: Hyggelig personale, grei frokost. Fin plassering ved jernbanen. Minus: Slitt og lite trivelig rom. Mye bråk fra gaten om natten. Elendig dusj. Ubrukelig hårføner. Hotellet trenger virkelig en oppgradering.

Takk, Roadtrip20200

Anmeldt 13. juli 2020

Hadde bestilt 1 db- rom og 1 familierom. ved innsjekking ble vi belastet for feil rom. Fikk beskjed om å ordne opp dette selv med differanse av beløpene! Rommet ganske nyoppusset, greit nok, men savnet vannkoker og kaffe/te på rommet! Ingen plass å sette fra seg på bad så toalettmappe måtte settes på gulvet! Åpen bar,- men nesten tomt innhold! Siste kveld var eneste tilbudet å kjøpe ei hel fl rødvin! Utsolgt for både rød og hvitvin i glass, samt øl fra tappekran! Ingen tilbud/aktivitet for barn! Kun et defekt fotballspill i kjelleren! Der kunne det utmerket vært plass til biljard, bordtennis osv...frukost veldig korona preget! Brød m pålegg pakket i plast,- greit nok, men tørt og smakløst! Gikk tomt for rundstykker, croisant, yoghurt 1 time før frukosten ble stengt! Ingen varm buffet! Hyggelig og flinke renholdere, men preg av for lite betjening! Litt trist at hotellet ikke har greid å oppgradere seg som en gang var et meget bra hotell! Mvh utflyttet Steinkjer-bygg

Takk, SisselN49
    Stig Y Larsen, General Manager på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei,

Takk for tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Det er leit å høre at oppholdet ikke innfridde forventningene. Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss dine tilbakemeldinger videre.

Jeg håper vi ser dere igjen ved en senere anledning - velkommen tilbake.

P.S. fra 15. juli får vi lov til å servere ekte frokostbuffet igjen - og det gleder vi oss til :-)