TripadvisorUSD 133
Booking.comUSD 143
eDreamsUSD 143
CheapTicketsUSD 133
Anmeldt 2. august 2020

Hotellet er fryktelig slitt og det dårligste vi noensinne har bodd på og vi har bodd på mange hotellet. Hadde rom ut mot en bakgård, dårlig luft og ingen mulighet for lufting da vinduet ikke kunne åpnes.
Frokosten var elendig som bestod av brødskiver innpakket i plast, små kaviartuber, porsjonsbeger med syltetøy og kokt egg og that’s it så det var en elendig løsning på grunn av korona.
Uten tvil kommer vi aldri mer til og bo der! I tillegg var de det dyreste hotellet på turen vår.

Takk, 563gunns
Anmeldt 27. juli 2020

Slitent hotell der lukten av gammel moro sitter i veggene. Skranglete heiser. Greie rom, men ingen kaffe eller toalettartikler på rommene. Hadde rom mot bakgården og ble vekket kl 05.30 av ansatte som skramlet med søppel og varer. Hyggelig betjening i resepsjonen og helt standard frokost.

Takk, LGunde
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Var litt nervøs for dette hotellet etter negativ omtale, men ble positivt overrasket. Ja hotellet trenger en oppussing og modernisering, men det har positive sider også. Gode senger, rene rom og en veldig hyggelig betjening både i resepsjon, renhold og frokost. Frokosten var som på alle andre quality hotell veldig bra. Hadde noen få parkeringer utenfor hotellet ellers mye parkering i byen. Kommer gjerne igjen

2  Takk, beatev115
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Rommene er slitne, og badet er utdatert. Det var ikke ventilasjon på rommene så man var helt nødt til å sove med vinduene åpne. Våknet kl 07 av at de begynte å bygge på bygget ved siden av! Eneste som drar det opp var frokosten. Her var det er greit utvalg av forskjellige pålegg og brød.

1  Takk, 488hildev
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet og rommet var gammelt og sto ikke til forventningene. Vedlikehold ser ikke ut til å vært gjennomført på 30år..
På rommet var glassene skitne av leppestift fra en tidligere gjest, gulvene og rommene var generelt skitne.
Frokosten var grei nok, men hadde dårlig utvalg av god brødmat og korn til yoghurt.
Vi kommer ikke til å bo her igjen. Dette var ikke godt nok!

1  Takk, R7130ZFlisah