Booking.comUSD 124
eDreamsUSD 124
Destinia.comUSD 134
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Betalte 1400kr for en natt på dobbeltrom.
Dårlig standard, ingen aircondition, mye bråk, slitent hotell, middels frokost. WIFI funka ikke.
Badet var overmodent for oppussing.
På grensa til svindel å betale så mye for så lite.
Bor aldri der igjen.

Romtips: Unngå hele hotellet.
Takk, leidulfs2015
Stig Y Larsen, General Manager på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Hei,,

Beklager dine forventninger ikke ble innfridd under ditt opphold hos oss.
Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss din tilbakemelding videre.

Anmeldt 15. juni 2021

Det eneste jeg savner her er at det er en flaske vann på hotellrommet(som man eventuelt kunne betalt for), dette gjelder og ryddig enkelt å greit alle de andre hotellene i denne kjeden. ellers er det rent

Takk, 976bentareh

Anmeldt 7. februar 2021

Her har noen valgt å spare penger. Rommet var helt fullstendig nedslitt. Det var et lite hyggelig sted å være. Med vindu ut mot en bråkete gate ble det ikke bedre. Hvis man ikke absolutt må bo her, bo et annet sted.

2  Takk, _rnulfk2015

Hei,

Beklager dine forventninger ikke ble innfridd under ditt opphold hos oss.

Anmeldt 18. november 2020

Stoppet på dette hotellet på vei til Nordnorge for å sove ut, fikk ett flott rom som var komfortabelt med tanke på god seng. Men kl 06:00 blir en vekt opp av pip pip pip pip pip, da er det pipelyder fra framløfter maskiner som kjører frem rygger om igjen og om igjen. Her bør hotellet be utbygger ta hensyn

Gratis parkering tror jeg

God frokost

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, Frode L

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi kom via kystriksveien og har bodd på flere andre quality hotell denne ferien. Hotellet er sentralt plassert i Steinkjer og bygningen gir ok inntrykk. Når du kommer inn gir hotellet et mer slitent inntrykk. Både heis, ganger og rom ser ut til å trenge en oppgradering. Det var ikke noe å utsette på renhold eller servicen vi fikk. Betjeningen var hjelpsomme og vennlige. Vi syns også at frokost løsningen var god og matsalen hadde et mer moderne preg.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Kjetil K