TripadvisorUSD 124
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Etter 9 timer med bil var det veldig irriterende å måtte lete i 30 min etter en parkeringsplass. Måtte til slutt parkere i gata hvor vi ikke kunne stå hele natta. Når vi kom inn å hørte etter parkering sa dem at vi måtte parkere ved rådhuset eller jernbanestasjonen. Vi brukte enda 30 min på å finne parkering for det var fullt der også. Endte med å måtte parkere helt ved Cirkle K… vi møtte også andre som lette etter plass å parkere som var enda mer irritert enn oss. Skal man ha et hotell burde de ha fler enn 10 parkeringsplasser… sto også når vi bestilte hotellrom at parkering var inkludert

Takk, Mathilde G
Stig Y Larsen, General Manager på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Hei Mathilde,

Beklager dine forventninger ikke ble innfridd under ditt opphold hos oss.
Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss din tilbakemelding videre. Opplysning om inkludert parkering var feilaktig publisert på en tredjepartskanal sin webside - dette er oppdatert nå.

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Betalte 1400kr for en natt på dobbeltrom.
Dårlig standard, ingen aircondition, mye bråk, slitent hotell, middels frokost. WIFI funka ikke.
Badet var overmodent for oppussing.
På grensa til svindel å betale så mye for så lite.
Bor aldri der igjen.

Romtips: Unngå hele hotellet.
Takk, leidulfs2015

Hei,,

Anmeldt 15. juni 2021

Det eneste jeg savner her er at det er en flaske vann på hotellrommet(som man eventuelt kunne betalt for), dette gjelder og ryddig enkelt å greit alle de andre hotellene i denne kjeden. ellers er det rent

Takk, 976bentareh

Takk for tilbakemelding etter oppholdet hos oss,

Anmeldt 7. februar 2021

Her har noen valgt å spare penger. Rommet var helt fullstendig nedslitt. Det var et lite hyggelig sted å være. Med vindu ut mot en bråkete gate ble det ikke bedre. Hvis man ikke absolutt må bo her, bo et annet sted.

2  Takk, _rnulfk2015

Anmeldt 18. november 2020

Stoppet på dette hotellet på vei til Nordnorge for å sove ut, fikk ett flott rom som var komfortabelt med tanke på god seng. Men kl 06:00 blir en vekt opp av pip pip pip pip pip, da er det pipelyder fra framløfter maskiner som kjører frem rygger om igjen og om igjen. Her bør hotellet be utbygger ta hensyn

Gratis parkering tror jeg

God frokost