Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 3. august 2021

Vi ble egentlig positivt overrasket da vi hadde senket forventningene til hotellet basert på bildene som var presentert. Det er ikke hypermoderne og er en del slitent men reddes av svært hyggelig og hjelpsom betjening.
Vi reiste med hund og den satte i gang med sine luktesanser i det vi entret korridoren, trolig er det flere som har lagt igjen sine hilsninger der. Det samme skjedde på rommet.
Dette er ikke et moderne hotell, det er litt 80-tall over det meste.
Svært mye støy fra gaten utenfor, trolig er dette rånegate nr 1 i Steinkjer og det virker som om det er tøft å kjøre med ødelagt eksosanlegg. Vi bodde i 3 etg. med rom vendt ut mot gaten.

Hyggelig betjening både i resepsjon og i frokostsal.

Dårlig med parkeringsplasser men flere kommunale like i nærheten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, plokken
Stig Y Larsen, General Manager på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte hotellet med min samboer og barn (2,5 år) en sommernatt. Ankom sent, men barneseng stod klar på rommet. Litt vanskelig å finne parkering utenfor, men finnes en rekke betalparkeringer innenfor gangavstand. Godt trykk i dusjen. Helt ok frokost, men som normalt på hoteller er de nærmest ute av stand til å lage en anstendig eggerøre.

1  Takk, tmn717

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Betjeningen på hotellet var fantastisk hyggelige, men selve hotellet er helt nedslitt, tildeles møkkete og lukter som om julebordet fra 1980 fortsatt sitter igjen i veggene. Sengene var i og for seg OK, vi stoppet her på gjennomreise, men ved en annen anledning ville jeg valgt et annet hotell enn dette. Evt kjørt kortete / lengre og sovet et annet sted.

Romtips: Styr unna!!
Takk, CHBH19H

Hei,

Beklager dine forventninger ikke ble innfridd under ditt opphold hos oss.

Anmeldt 16. juli 2021

Blei greitt teke imot i resepsjonen. Rommet var reint og senga var heilt standard. Det var varmt ute og varmt på rommet. Golvteppa i gangar hadde ikkje sett ein støvsugar på lenge. Frukosten var bra. Mogleg å parkere MC på fortau.

1  Takk, Trehar

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Etter 9 timer med bil var det veldig irriterende å måtte lete i 30 min etter en parkeringsplass. Måtte til slutt parkere i gata hvor vi ikke kunne stå hele natta. Når vi kom inn å hørte etter parkering sa dem at vi måtte parkere ved rådhuset eller jernbanestasjonen. Vi brukte enda 30 min på å finne parkering for det var fullt der også. Endte med å måtte parkere helt ved Cirkle K… vi møtte også andre som lette etter plass å parkere som var enda mer irritert enn oss. Skal man ha et hotell burde de ha fler enn 10 parkeringsplasser… sto også når vi bestilte hotellrom at parkering var inkludert

Takk, Mathilde G

Hei Mathilde,

Beklager dine forventninger ikke ble innfridd under ditt opphold hos oss.
Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss din tilbakemelding videre. Opplysning om inkludert parkering var feilaktig publisert på en tredjepartskanal sin webside - dette er oppdatert nå.