Priceline
eDreamsUSD 118
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hotellet har sentral plassering i Steinkjer. Kort vei til kjøpesenter og restauranter. Rommene er solide og med gode fasiliteter som dusj og kjøleskap. Sengene gav god søvn med gode madrasser, og gardinene gav god mørkelegging på natt. Dørterskelen til badet var så høy at undertegnede skadet seg på den. Hotellet hadde tilbud om buffet på kvelden, men jeg vil heller anbefale å besøke en av restaurantene i byen. Frokosten ble ødelagt av at speileggene var kalde. Personalet hadde glemt å passe på at varmeplatene holdt god nok temperatur. Frokosten mangla "det lille ekstra", som påleggssalater og pannekaker.

Romtips: Ikke kom for seint, da parkeringen kan bli full.
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, mortens951
Stig Y Larsen, General Manager på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Takk for tilbakemelding etter oppholdet hos oss,
Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss din tilbakemelding videre.

Anmeldt 3. august 2021

Gjennomreise. Skuffende til denne prisen veldig lite rom og bad. . Dårlig informasjon om parkering. Der er gratis mellom 17 og 0800 . Betalte med europark og ble trukket 100 kroner før jeg skjønte at jeg bare skulle betalt til17

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, torilljohannea

Anmeldt 3. august 2021

Vi ble egentlig positivt overrasket da vi hadde senket forventningene til hotellet basert på bildene som var presentert. Det er ikke hypermoderne og er en del slitent men reddes av svært hyggelig og hjelpsom betjening.
Vi reiste med hund og den satte i gang med sine luktesanser i det vi entret korridoren, trolig er det flere som har lagt igjen sine hilsninger der. Det samme skjedde på rommet.
Dette er ikke et moderne hotell, det er litt 80-tall over det meste.
Svært mye støy fra gaten utenfor, trolig er dette rånegate nr 1 i Steinkjer og det virker som om det er tøft å kjøre med ødelagt eksosanlegg. Vi bodde i 3 etg. med rom vendt ut mot gaten.

Hyggelig betjening både i resepsjon og i frokostsal.

Dårlig med parkeringsplasser men flere kommunale like i nærheten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, plokken

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte hotellet med min samboer og barn (2,5 år) en sommernatt. Ankom sent, men barneseng stod klar på rommet. Litt vanskelig å finne parkering utenfor, men finnes en rekke betalparkeringer innenfor gangavstand. Godt trykk i dusjen. Helt ok frokost, men som normalt på hoteller er de nærmest ute av stand til å lage en anstendig eggerøre.

1  Takk, tmn717

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Betjeningen på hotellet var fantastisk hyggelige, men selve hotellet er helt nedslitt, tildeles møkkete og lukter som om julebordet fra 1980 fortsatt sitter igjen i veggene. Sengene var i og for seg OK, vi stoppet her på gjennomreise, men ved en annen anledning ville jeg valgt et annet hotell enn dette. Evt kjørt kortete / lengre og sovet et annet sted.

Romtips: Styr unna!!
Takk, CHBH19H

Hei,

Beklager dine forventninger ikke ble innfridd under ditt opphold hos oss.