Travelocity
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Thermostat til baderommet fungerer ikke.
Radiatorn på romme fungerer ikke.
Det tar fem minutter for vannet å bli varmt, både i vasken og i dusjen.
Når jeg gir beskjed, får jeg et klesstativ som jeg må frakte opp i fjerde, henge mine dyvåte klær på, for så å frakte disse ned i lobbyen forran andre gjester.
Jeg jobber ikke her, faktummet er at jeg betaler for å gi meg selv jobb og et minimun av komfort.

Romtips: Prøv heller Best Western, 500 meter unna
Reisetype: Reiste alene
Takk, Curiosity08118992956
Stig Y Larsen, General Manager på Quality Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Hei,

Beklager dine forventninger ikke ble innfridd under ditt opphold hos oss.
Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss din tilbakemelding videre.

Anmeldt 21. august 2021

Utmerket service fra Bjarne, flott hotell med trivelige omgivelser. Bjarne gjør en knakanes god jobb bak disken♥️ Dette er en flott ansatt med et stort hjerte♥️ Veldig fornøyd med opplevelsen!! Her kommer jeg definitivt tilbake. Håper Bjarne blir her lenge! Veldig god service fra andre ansatte også!

Takk, saksayeah

Hei,

Takk for super tilbakemelding etter oppholdet hos oss.
Vi ønsker deg velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hotellet har sentral plassering i Steinkjer. Kort vei til kjøpesenter og restauranter. Rommene er solide og med gode fasiliteter som dusj og kjøleskap. Sengene gav god søvn med gode madrasser, og gardinene gav god mørkelegging på natt. Dørterskelen til badet var så høy at undertegnede skadet seg på den. Hotellet hadde tilbud om buffet på kvelden, men jeg vil heller anbefale å besøke en av restaurantene i byen. Frokosten ble ødelagt av at speileggene var kalde. Personalet hadde glemt å passe på at varmeplatene holdt god nok temperatur. Frokosten mangla "det lille ekstra", som påleggssalater og pannekaker.

Romtips: Ikke kom for seint, da parkeringen kan bli full.
1  Takk, mortens951

Anmeldt 3. august 2021

Gjennomreise. Skuffende til denne prisen veldig lite rom og bad. . Dårlig informasjon om parkering. Der er gratis mellom 17 og 0800 . Betalte med europark og ble trukket 100 kroner før jeg skjønte at jeg bare skulle betalt til17

Takk, torilljohannea

Anmeldt 3. august 2021

Vi ble egentlig positivt overrasket da vi hadde senket forventningene til hotellet basert på bildene som var presentert. Det er ikke hypermoderne og er en del slitent men reddes av svært hyggelig og hjelpsom betjening.
Vi reiste med hund og den satte i gang med sine luktesanser i det vi entret korridoren, trolig er det flere som har lagt igjen sine hilsninger der. Det samme skjedde på rommet.
Dette er ikke et moderne hotell, det er litt 80-tall over det meste.
Svært mye støy fra gaten utenfor, trolig er dette rånegate nr 1 i Steinkjer og det virker som om det er tøft å kjøre med ødelagt eksosanlegg. Vi bodde i 3 etg. med rom vendt ut mot gaten.

Hyggelig betjening både i resepsjon og i frokostsal.

Dårlig med parkeringsplasser men flere kommunale like i nærheten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, plokken