Gratis avbestilling frem til 05.02.23
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Algotels
Orbitz.com
Anmeldt 8. oktober 2018

Dette er et "familiehotell" der du opplever kortreist, hjemmelaget mat, vaffelpresse i resepsjonen, og et hyggelig personale. Vil spesielt bemerke den gode buffeten, som er inkludert i prisen, på kveldstid fra kl 1900 - 2130.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 197bernhardg
Anmeldt 27. august 2018

Vi bodde tre netter på Best Western Tingvold Park i august 2018. Vi kan vel si oss middels fornøyd med oppholdet.

Rommet holdt en grei standard, bortsett fra badet, som var gammelt og klart under den standard som man kan forvente av et hotell som selv oppgir seg være firestjerners.

Frokosten var fin, men vi savnet røykelaks blant påleggene. Pluss for at middag/kvelds var inkludert. Her var det dog ganske store variasjoner i utvalg og det kan virke som at man ikke bør vente med å spise, men gå så snart bufféten åpner. Servicen ved middagen må også sies være under pari.

Totalt sett en midt-på-treet-opplevelse.

Takk, Lundin99
Anmeldt 20. august 2018

Hyggelig betjening og god frokost. Tilbud om gratis kveldsmat gjorde oppholdet enda bedre. Vi var på gjennomreise og overnattet kun en natt, men kunne gjerne hatt et lengre opphold.Ingen ting å utsette.

Takk, Ingrid3737
Anmeldt 19. august 2018

Utrolig bra hotell til en veldig bra pris. Og prisen inkluderte kveldsbuffet og frokost. Det var ikke kjempeutvalg av mat, men maten var hjemmelaget og veldig god. Og betjeningen var fantastisk hyggelige og blide. Rommet var rent og pent, og stille og rolig.

Takk, Vivpriw
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk at disse tar seg tid til å produsere sin egen mat fra bunnen av, nevner: leverpostei, ost, pølser og røyket laks. Når man blir møtt av en god kveldsbufet kan det ikke bli annet enn god score. Hyggelige folk som gir god service. Fikk ladet bilen over natt. Ikke max score pga rom/bad hadde trengt en oppgradering, men det er bra vedlikeholdt selv om det er noen år.

Takk, eirikn0rway