Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Priceline
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig hotell, fine rom, hyggelig betjening Kaffe/ te er gratis og man kan steke seg vafler i resepsjonen. God frokost og de tilbyr også kveldsbuffe inkludert i prisen . Trivelig hage og gratis parkering ved hotellet. Vi kommer tilbake.

Takk, Mobile43733009696
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her i fjor på samme tid og hadde ikke så store forventninger. Rommet var rent og pent- men det som imponerte oss mest var kveldsmaten!! Det var et utrolig stort utvalg av varm- og kaldmat, supper, salater og til og med reinsdyrhjerter!!! Vi ble meget imponert, og booket derfor her igjen i år. Dessverre ble vi ganske skuffet.. det var mye mindre utvalg og til hovedrett ble det servert svineknoker på størrelse større enn store lammeskanker. De var så store at det faktisk ikke fristet å smake. Det var to desserter; karamellkrem med peanøtter eller karamellpudding. Synd for de som ikke er så glad i karamell.. hva med en fruktsalat eller jordbær som det er sesong for? Vet det har/ er pandemi- men dette var skuffende.

Romtips: Bra med parkering
Takk, Camper48294921769
Anmeldt 25. juni 2021

Det beste jeg kan si om dette oppholdet er at maten var god. Rommet var lite tiltalende, følte jeg var tilbake på folkehøyskole på 70-tallet. Sengen var så hard at jeg våknet flere ganger i løpet av natten fordi jeg lå vondt. Putene var steinharde. Jeg var også plaget av røyklukt på rommet (ventilasjonsanlegget???). Velger et annet hotell neste gang.

Takk, Sig F
Anmeldt 11. juni 2021

Koselig hotell, veldig rent, hyggelig personale, nært sentrum. Gratis parkeringer. Muligheter for å ha kjæledyr med. Fine omgivelser, muligheter for turer. Godt å ha middag på samme sted og ikke minst inkludert i prisen.

Takk, ijameloe
Anmeldt 13. januar 2021

Dette hotellet har vel et av Norges beste konspt
Kvelds-buffen med flere varetter, koldbotd med masse lokale retter
En fin å velfyldt frokost-buffe
Dette gjør det så en tur fr Oslo til Bodø, blr dette hotellet et førstevalg på tur nord og på tur sør. Rein å grei rom
Anbefales

Dato for oppholdet: januar 2021