Orbitz.com
Priceline
eDreams
Anmeldt 3. august 2021

Vi har overnattet mange ganger på Best Western Tingvold Park. Har alltid blitt mottatt positivt og gitt god service selv ved anskomst etter midnatt. Stemningen og spesielt de ekstra måltidene skaper en unik opplevelse. Vi er glade hver gang vi har vært på Tingvold Park i Steinkjer.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, kjelloe
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Generøs og hyggelig service fra A til Å. Godt renhold og god mat. Bestilte direkte til hotellet og fikk pakke med middags buffet og frokost, alt meget bra! Da jeg ba om vann til vannflasker ved avreise, fikk jeg spørsmål om jeg ønsket isbiter. Ekstraservice i denne varmen. Anbefales!

Romtips: God parkering!
Takk, EsGor
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig hotell, fine rom, hyggelig betjening Kaffe/ te er gratis og man kan steke seg vafler i resepsjonen. God frokost og de tilbyr også kveldsbuffe inkludert i prisen . Trivelig hage og gratis parkering ved hotellet. Vi kommer tilbake.

Takk, Mobile43733009696
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her i fjor på samme tid og hadde ikke så store forventninger. Rommet var rent og pent- men det som imponerte oss mest var kveldsmaten!! Det var et utrolig stort utvalg av varm- og kaldmat, supper, salater og til og med reinsdyrhjerter!!! Vi ble meget imponert, og booket derfor her igjen i år. Dessverre ble vi ganske skuffet.. det var mye mindre utvalg og til hovedrett ble det servert svineknoker på størrelse større enn store lammeskanker. De var så store at det faktisk ikke fristet å smake. Det var to desserter; karamellkrem med peanøtter eller karamellpudding. Synd for de som ikke er så glad i karamell.. hva med en fruktsalat eller jordbær som det er sesong for? Vet det har/ er pandemi- men dette var skuffende.

Romtips: Bra med parkering
Takk, Camper48294921769
Anmeldt 25. juni 2021

Det beste jeg kan si om dette oppholdet er at maten var god. Rommet var lite tiltalende, følte jeg var tilbake på folkehøyskole på 70-tallet. Sengen var så hard at jeg våknet flere ganger i løpet av natten fordi jeg lå vondt. Putene var steinharde. Jeg var også plaget av røyklukt på rommet (ventilasjonsanlegget???). Velger et annet hotell neste gang.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Sig F