Steinar N
    32.3 km fra Best Western Tingvold Park Hotel
    69.4 km fra Best Western Tingvold Park Hotel
    Se flere hoteller i Steinkjer
    Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Her får du god service! Mange parkeringsplasser, stille og fredelig, god mat og hyggelig betjening. Kveldsmat inkludert i prisen! Kort vei til sentrum. Anbefales på det varmeste hvis du skal overnatte på Steinkjer. Rommet vi var på helt ok standard

Dato for oppholdet: august 2021
    Takk, Astrid O
    Anmeldt 3. august 2021

Oppussede rom, noe slitte korridorer og fellesarealer, og veldig slitte bad.
    Hyggelig personale, god mat og positivt med kveldsbuffet. Hyggelig hage med sitteplasser. Minus: veldig hard seng, kloakklukt på rommet/badet, toalett som bråket høyt og lenge etter nedskylling, samt høy pris sammenlignet med andre hoteller med nyere standard.

Dato for oppholdet: august 2021
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
    Takk, Isdronningen
    Anmeldt 3. august 2021

Vi har overnattet mange ganger på Best Western Tingvold Park. Har alltid blitt mottatt positivt og gitt god service selv ved anskomst etter midnatt. Stemningen og spesielt de ekstra måltidene skaper en unik opplevelse. Vi er glade hver gang vi har vært på Tingvold Park i Steinkjer.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
    Takk, kjelloe
    Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Generøs og hyggelig service fra A til Å. Godt renhold og god mat. Bestilte direkte til hotellet og fikk pakke med middags buffet og frokost, alt meget bra! Da jeg ba om vann til vannflasker ved avreise, fikk jeg spørsmål om jeg ønsket isbiter. Ekstraservice i denne varmen. Anbefales!

Romtips: God parkering!
    Takk, EsGor
    Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig hotell, fine rom, hyggelig betjening Kaffe/ te er gratis og man kan steke seg vafler i resepsjonen. God frokost og de tilbyr også kveldsbuffe inkludert i prisen . Trivelig hage og gratis parkering ved hotellet. Vi kommer tilbake.

Takk, Mobile43733009696