“Helt ok. ”

Orion
Vurdert som nr. 6 av 22 Restauranter i Steinkjer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte mat til både voksne og barn. Var veldig skuffet over maten til det minste barnet. Men pizzaen var god.

1  Takk, 488hildev

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte pasta med fløtesaus og er egentlig imponert over at det går an å lage så smakløs mat,,ble egentlig mer imponert over hvor «lakserende» effekt den hadde og har nå sittet på do veeldig mange ganger siden i går.
Vil tro det er et topp valg om man ønsker å gå ned i vekt eller føler seg forstoppet.

Takk, Morten-superstar
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

vi feiret 19 års dagen til en av guttene våre.. vi var 14 stk tilbords og kjøpte pizza. servicen var upåklagelig, pizzaen smakte utsøkt og alle ble mette, vi fikk kaffe inkludert i måltidet

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, tunneltrollet
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Orion er plassen vi tyr oftest til når det kjem til rask mat i travel kvardag. Pizzaene er gode og utvalget stort.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, 886elmad
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Var her en mandagskveld og spiste middag, vi bestilte en stor tyrkisk pizza. Maten var god den, men var utrolig slitte og gamle lokaler som sårt trenger en oppgradering.

Takk, klllk

Reisende som så på Orion, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune
Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Orion? Del dine erfaringer!