JeepWranglerAdventures
  • Agoda.com
29.7 km fra Føllingstua Camping
Se flere hoteller i Steinkjer
Anmeldt 27. oktober 2019

Var her i forbindelse med en konferanse. Det var bestilt mat for 25 personer på forhånd. Elendig service og maten var rett og slett begredelig. Biffsnadder med kokte poteter fra i går som var stekt opp på nytt, ikke en gang biffkjøttet var stekt, men kokt..Kommer aldri til å bestille der igjen..Trist... Et flott sted hvor man virkelig hadde hatt mulighet til å satse på lokale matvarer og gamle tradisjoner. Noe de også reklamerer for. Det er ikke hva man får for å si det sånn.. Styr unna!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, INmsmid
Anmeldt 7. september 2019

Vi overnattet med bobil og alle bobilplassene er med utsikt over vannet.
Vi spiste helt grei fast food og fikk smake øl fra Bådin - aldeles nydelig øl.
Internettilgangen var veldig dårlig, men vi fikk kjøpt ferske rundstykker om morgenen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Christina S
Anmeldt 17. juli 2019

Overnattet her på veg nordover, fantastisk utsikt og fine og varierte hytter i forskjellige prisklasser. Veldig godt utstyrt hytter! Tok like så godt en overnatting til på veg sørover igjen. Veldig god service, god mat og god frokost. Anbefales. Veldig hyggelig betjening, reiser garantert tilbake for flere dager.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Mona A
Anmeldt 8. juli 2018

Flott beliggenhet ved Snåsavannet, like før Steinkjær, kommer du nordfra. Hyggelig betjening, rent og pent på hele campingplassen. Velstelt. Godt tilbud av mat & drikke i kafeen. Rent, ryddig i hytta jeg leide, men noe slitt inventar i hytta. Miljø sertifisert og en trivelig camping plass. Kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, 970finns
Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet, godt fiske i Snåsavannet, hyggelig vertskap. Men maten??? Neineinei. På nettsiden skriveri dere; "Føllingstuas meny skal være mest mulig basert på økologiske, kortreiste og lokale råvarer. Menyen skal ha lokale ingredienser som skal gi gjesten en opplevelse i smak..."
Vel, biffsnadder med pommes frittes fra Stabburet er ikke innenfor, speketallerken bestående av 5 små biter spekeskinke, 9 skiver spekepølse av samme type, potetsalat fra storprodusent er jo ikke bra. Så her må dere enten heve kvaliteten eller redusere reklamen - og prisen reduseres.
Men oppholdet var bra.

Dato for oppholdet: august 2017