Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Dette er et helt ok sted å bo på med vogn for ei natt eller flere. Stilt og rolig og ganske nært sentrum. Rimelige priser for vogn og strøm. Helt ok sanitærforhold. Gode parkeringsforhold for vogn og bobiler. Prøv selv.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, thoybakk
Anmeldt 4. juli 2017

Ankom campingplassen utpå kvelden og ble møtt av en trivelig betjening.
Fant en fin plass i en ikke overfylt campingplass.
Campingplassen virket ryddig og ren.
Sanitæranlegget var også rent og ryddig.

Dato for oppholdet: juni 2017
2  Takk, BjR1956
Anmeldt 16. juli 2015

Er du interessert i laksefiske er dette stedet å bo. Rett ved elva og endel av de flotteste fluestrekkene. Sentralt og greit men litt langt fra byen for å rusle mye. Tips. Plaser deg lengst nede mot elva så er det kort vei til en nyselig elv

Dato for oppholdet: juli 2015
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, are190479
Anmeldt 12. juli 2015 via mobile enheter

Tok inn på Gullbergaunet Camping en søndag i juli 2015. Flott vær, hyggelig plass, reint og fint på sanitæranlegget, flott sted for vogn. Rett og slett en trivelig plass som vi kan anbefale for de som leter etter noe stilt og fredfullt. Forholdsvis kort vei til sentrum av Steinkjer.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, thoybakk
Anmeldt 6. august 2014 via mobile enheter

Fant campingen via Google. NAF-Camp og det hele. IKKE fornøyd med campingen i det hele tatt. Stellerommet/handicapdoen var stengt. Dårlig/møkkete dusjer. Og i forhold til prisen på en plass med strøm (les 290,-) for én natt var det ikke verdt det. Campingplassen var overhodet IKKE barne/familievennlig. Fantes 1. stk. huskestativ, men d3t tror jeg ble satt opp på slutten av 90-tallet... MEN, servicen vi fikk av den unge jenta i resepsjonen var upåklagelig. Veldig hyggelig og grei. Dessverre hjelper det lite på karaktersettingen...

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, TheJanni