“En ekte atmosfære!”
Anmeldelse av Den Muntre Matros

Den Muntre Matros
Vurdert som nr. 236 av 437 Restauranter i Trøndelag
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Her finner du en ekte atmosfære, nydelig bacalao og en fantastisk service. definitivt verdt et besøk! her kommer vi gjerne tilbake!

Takk, 3rland
Anmeldt 21. juli 2019

Er man på Mausen anbefaler jeg dette spisestedet. Alt smakte fantastisk godt. Norsk hjemmelaget mat på sitt aller beste. Ingen hamburger eller pizza her nei☺️⚓️

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, cecilie1409
Anmeldt 20. mars 2019

Årlige målet er et saltfiskbaillmåltid på Matrosen, den typen Trøndersk skjærgårdsparadis som får Himmelblå til å virke himmelgrå!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Petter E

Reisende som så på Den Muntre Matros, så også på

Stokkøya, Trøndelag
Klæbu, Trøndelag

Har du vært i Den Muntre Matros? Del dine erfaringer!