“Kommer ikke tilbake”

Legg det til.
Bermuda Solsiden
Vurdert som nr. 254 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 13. august 2021

Måtte vente i 25 min på maten til tross for at vi og RT annet par var de eneste som var der. Bestilte 2 Club sandwich noe som burde gå relativt raskt å lage. Når vi til slutt fikk sandwichen var det to loff med litt salat og tørr kylling. Synes at servitøren som jobbet der var krass og sur. Gulvet inne var klissete, sikkert fra kvelden før.

Takk, Amanda1234i

Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Jeg og min mann hadde med vår lille hund som fikk vann i koppen sin med en gang vi kom på uteserveringa ( fikk ikke ha med hund på naborestaurant’n) vi spiste god mat, dette var hittil årets beste blåskjell synes jeg. En blid og servicevennlig servitør serverte oss. God rødvin i glasset til en fin pris. En god middag med ypperlig service denne solfylte dagen på solsiden ☀️

Dato for besøk: august 2019
Takk, Lisunn
Anmeldt 17. oktober 2016

Var her en lørdagskveld i oktober med alt for mange alt for glade dansedamer innenfor dørene, alt for høy musikk (stakkars ansatte), umulig å snakke ... men kjapp og effektiv barbetjening. Har tidligere vært her og spist lunsj (burger) og sittet ute, noe som var atskillig mer trivelig. Kommer ikke til å komme tilbake på kveldstid.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, eivind762
Anmeldt 29. september 2016

Var der en søndag, som tydelig var samlingspunkt for de som ikke jobber på mandag. Billig Cava trekker opp, men ustabile vakter med komplekser trekker ned. Et usofistikert sted ikke er verdt et besøk, og hvor service og vennlighet var totalt fraværende. Forlot stedet etter ett glass for bedre alternativer i Trondheim.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, bjarneivarw
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Dårlig service fra betjening og maten samsvarte ikke med prisen. Altfor dyrt.Smakte dårlig.Never again

Dato for besøk: september 2016
Takk, 574linnl

Reisende som så på Bermuda Solsiden, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Bermuda Solsiden? Del dine erfaringer!