“Nei dette var trasig”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Anmeldt 6. september 2021

Det er tydelig at det er lite sesam og håpa smaka bra igjen. Grillet kylling ble bestilt. For at det er normal mat som er vanskelig og ødelegge.

Men nei da.... Vi trykker Annas, barbiq saus opp på kyllingen som i tillegg er tørr og smaker i over kant lite annet en rendene ananas og bbq saus.

Det var siste gang det blir kjøpt mat fra dere.

Dato for besøk: september 2021
Takk, joakimh943

Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Bestilte kebab i pita og en liten fries. Fikk aldri fries selv om jeg betalte for det og det stod på kvitteringen da Foodora kom med maten. Ringer både sesam og foodora, men begge skylder på hverandre og sier at det er den andre sin feil. En stjerne fra meg til begge...

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, vemundfk
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Sesamburger 2020 smakte ikke som i 1997 da den var verdens beste... mistenker endring i egne smaksløker, men 10-åringen godkjente iallfall pommfrien!

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, superduper5000
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Uvant lite kø, men like god nattmat som i 1989.
Saftig cheeseburger tidlig lørdag med god gammel Sesamsmak.
Falafel i pita med deilig hvitløkssaus tidlig søndag (som oppnådde jevnlige sidekommenarer til sent søndag kveld).
Selvfølgelig kommer jeg igjen, og jeg skal ikke la det gå tredve år til neste gang :D

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, 771bj_rnv
Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Fikk levert burgere og pommes frites hjem med Foodora. Maten kom veldig forsinket, var kald og smakløs. Skjerpings

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, fruHyldmo

Reisende som så på Sesam, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Sesam? Del dine erfaringer!