“Veldig bra”

Havfruen
Vurdert som nr. 18 av 283 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Havfruen er en restaurant i Trondheim med fokus på sjømat av beste kvalitet - vi serverer nydelige retter av både fisk,kjøtt og skalldyr. Vi er den eneste sjømatrestauranten i Trondheim og vi har spesialisert oss på fisk og skalldyr siden 1987. I våre unike, koselige og historiske bryggelokaler serverer vi nydelig mat av hovedsakelig lokale og kortreiste råvarer. Norge og spesielt vår region har jo så mye godt å by på, noe vi er kjempeglade for og stolte av å servere deg. Vi oppdaterer vår A la Carte meny etter sesongens beste råvarer. Vår restaurant ligger som en perle ved Nidelven, rett ved Gamle Bybro, Nidarosdomen og Bakklandet - spaser deg gjerne en tur i området før eller etter middagen og nyt vårt koselige og historiske område. Dette er plassen for både de små & store anledninger. Velkommen til en koslig kveld på Havfruen!
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Utrolig god atmosfære med enda bedre service. Vi var en venninnegjeng som tok turen for bare et par dager siden, og vi lengter allerede til å komme tilbake! :) Maten var 10 av 10 og servitøren hadde god kommunikasjon med oss hele kvelden! Om du får lyst på god sjømat og en fin opplevelse kan jeg absolutt anbefale Havfruen!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Xyaide

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Var med venninnegjengen for å skjemme oss litt bort, og det ble vi! Både med veldig god service og ikke minst nydelig mat. Vi bestilte smaksmeny, og det var en flott variasjon mellom rettene. Vinen passet også veldig bra til maten, som skapte en fin balanse. Hit tar vi turen igjen enten sammen eller med andre, og anbefaler stedet på det varmeste

Dato for besøk: september 2020
Takk, ingelinr2019
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, noe av det bedre jeg har spist av sjømat og hyggelig servitør. Absolutt å anbefale. .

Takk, S3178MQmonicah
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk skalldyrsplatå til en meget hyggelig pris. God hjelp fra betjeningen som fant frem en god flaske hvitvin til skalldyrene. Anbefaler absolutt å ta en skalldyrsaften på Havfruen, kvalitet og mye mat til en hyggelig pris.

Takk, FredrikS1134
Anmeldt 16. august 2020

Liten meny, men siden fruen er sørlending og kritisk, men begeistret for fisk, var det lett å finne både forrett og hovedrett. Kamsjell var en passe stor apetizer, lenge siden vi har sett en forrett som ikke tar livet av hovedretten. Fiskesuppa med friske rå grønsaker var nydelig, jeg stjeler ideen, hvis jeg skulle være veldig pirkete burde sjeene være større, blir sølete å spise tynn suppe med dessertskje. Kveita var flott vi fikk en følelse av at den hadde vært frosset og tint, men den smakte flott. Lite spørsmålstegn ved om tomater er rett garnityr, men hauger av pluss poeng for sausen i bunn av tallerkenen. Godt å få nok saus til god mat. Alt i alt veldig bra måltid. Masse pluss til et hyggelig personale spesielt hyggelig å treffe en erfaren dansk servitør.

1  Takk, Serendra

Reisende som så på Havfruen, så også på

Har du vært i Havfruen? Del dine erfaringer!