“Vi var 3 stk som besøkte Havfruen”
Anmeldelse av Havfruen

Havfruen
Vurdert som nr. 22 av 283 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Havfruen er en restaurant i Trondheim med fokus på sjømat av beste kvalitet - vi serverer nydelige retter av både fisk,kjøtt og skalldyr. Vi er den eneste sjømatrestauranten i Trondheim og vi har spesialisert oss på fisk og skalldyr siden 1987. I våre unike, koselige og historiske bryggelokaler serverer vi nydelig mat av hovedsakelig lokale og kortreiste råvarer. Norge og spesielt vår region har jo så mye godt å by på, noe vi er kjempeglade for og stolte av å servere deg. Vi oppdaterer vår A la Carte meny etter sesongens beste råvarer. Vår restaurant ligger som en perle ved Nidelven, rett ved Gamle Bybro, Nidarosdomen og Bakklandet - spaser deg gjerne en tur i området før eller etter middagen og nyt vårt koselige og historiske område. Dette er plassen for både de små & store anledninger. Velkommen til en koslig kveld på Havfruen!
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Vi var 3 stk som besøkte Havfruen en lørdag i september og bestilte smaksmenyen. Vi ankom kl 18.00 og før det var gått 10 min hadde vi fått 2 retter med vin. Før timen var gått hadde vi spist oss gjennom 5 retter, og vi må si at vi aldri noen gang har opplevd å ha fått servert en smaksmeny så raskt. Når det er sagt, maten smakte utmerket. Jeg vil spesielt trekke frem kjøttretten, som denne kvelden var indrefilet av okse, som smakte himmelsk. Havfruen er tydeligvis stedet å gå til hvis man ønsker bra mat, raskt...!!! God value for money :)

Takk, 901martet

Anmeldt 20. september 2020

Fantastisk mat, en kulinarisk opplevelse! Super service og trivelig lokale. Vi kommer tilbake til Havfruen !

Takk, 269malina
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Var her og feiret min kones 50-års dag sammen med våre barn og deres re
spektive.
Fra start til slutt, var dette et smakseventyr som må oppleves!
Dette var i eliteserien av mat og drikke, og av de ansattes profesjonalitet til dette faget.
Smaksmeny med perfekte porsjoner, som tar deg igjennom et smakseventyr som begeistrer deg fra første munnfull, til du forlater dette eventyret.
Applaus til Havfruen for en fantastisk opplevelse uten at det koster skjorta for å ta del i dennne flotte opplevelsen

Takk, Bjørn S
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Utrolig god atmosfære med enda bedre service. Vi var en venninnegjeng som tok turen for bare et par dager siden, og vi lengter allerede til å komme tilbake! :) Maten var 10 av 10 og servitøren hadde god kommunikasjon med oss hele kvelden! Om du får lyst på god sjømat og en fin opplevelse kan jeg absolutt anbefale Havfruen!

Takk, Xyaide
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Var med venninnegjengen for å skjemme oss litt bort, og det ble vi! Både med veldig god service og ikke minst nydelig mat. Vi bestilte smaksmeny, og det var en flott variasjon mellom rettene. Vinen passet også veldig bra til maten, som skapte en fin balanse. Hit tar vi turen igjen enten sammen eller med andre, og anbefaler stedet på det varmeste

Takk, ingelinr2019

Reisende som så på Havfruen, så også på

Har du vært i Havfruen? Del dine erfaringer!