“Aldeles nydelig”
Anmeldelse av Selma Pizza og Bar

Selma Pizza og Bar
Vurdert som nr. 11 av 29 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Vi serverer håndverkspizza av surdeig bakt i vedfyrt steinovn og et bredt utvalg av drikke fra tapp.
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Hvilken fantastisk pizza. Parma. Dette er nok den beste pizzaen vi har spist. Flott stemning ved pizzaovnen.
Hyggelig personell.

1  Takk, runehaseth

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt stedet. Er kresen på pizza, har stenovn selv hjemme i Oslo så jeg var spent.

Dette var virkelig god pizza. Deilig sprø bunn, gode smaker og nye komboer.
Likte veldig godt «dundre på hundre» med langtidsstekt ribbe og fersk koriander, superb! Og med et godt glass Fønky Mønkii ved siden av ble det en riktig fin kveld.

2  Takk, kennethm873
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Lunt og rolig lokale. Chill stemning. Mest sannsynlig byens beste pizza. Et sted du kommer tilbake til. Anbefales.

1  Takk, Crishhoff
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Selma serverer kun pizza, men av ypperste klasse. Utrolig god pizza og veldig bra ølutvalg. Må bestille ved kassen, som jeg oppfatter som et lite minus. Ellers et supert sted!

Dato for besøk: august 2018
Takk, eddad2018
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Veldig god pizza her. Spennende kombinasjoner. Jeg liker godt "opp fra jorden"
Veldig bra øl utvalg.
Servicen er ikke veldig god. Det ble slått feil flere ganger. Blir fort lange køer ved baren for å få bestilt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anniken F

Reisende som så på Selma Pizza og Bar, så også på

Har du vært i Selma Pizza og Bar? Del dine erfaringer!