“Vedfyrt pizzaflede”

Bestill bord
man. 20.9.
20:00
Vurdert som nr. 12 av 27 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Vi serverer håndverkspizza av surdeig bakt i vedfyrt steinovn og et bredt utvalg av drikke fra tapp.
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra meny, bra utvalg på øl. Hyggelig betjening på Trondheims resturantstrøk. Kan absolutt anbefales.

Takk, Torbjornlarssen

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Foodora leverte raskt pizza til oss fra dette stedet. Selve pizzaen derimot var elendig. Ikke verdt pengene.

Takk, melenaanton
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Et nyere tilskudd på Solsiden, her får man god pizza og et interessant utvalg av øl som er verd et besøk. Her kan du også få en ølplanke hvor du får velge ett par øl du vil smake.
Anbefaler pizzaen: Maiale!

2  Takk, Malin O
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Heilt grei pizza plass med god pizza til greie priser. Hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen neste gang jeg er på solsiden

1  Takk, lockoutkbclub
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom for en lunsj og fikk sitteplass i solen. Bestilte gl.fri pizza samt hvitvin. Pizza'en hadde tynn bunn og pizza hadde gode smaker. Perfekt beliggenhet på solsiden. Anbefales.

1  Takk, 277arnee

Reisende som så på Selma Pizza og Bar, så også på

Har du vært i Selma Pizza og Bar? Del dine erfaringer!