“Her får jeg alltid de beste bakevarer!”
Anmeldelse av Byåsen Bakeri

Byåsen Bakeri
Vurdert som nr. 179 av 284 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Jeg må jammen si jeg er imponert over Byåsen bakeri. Sammenlignet med fylkets andre bakerier er det kun de og en annen kjede jeg kan si at det er godt hold i.
En ting er utvalget, men for en kvalitet.
Her kan man være trygg på å få gode varer. Jeg har benyttet både Heimdal, Rosten og Stavset sine utsalg og har intet annet enn godt å si.
Ta vare på deres ansatte. De er gull verdt.

2  Takk, Landbrukeren79

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi satt og spiste baguett da vi legger merke til at det er en larve i maten. Dette var utrolig ekkelt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, T894MVingridm
Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Her har de både gode bakverk men også en veldig god pizza, anbefales som lunsj sted om du er i nærheten!

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, RoSt404
Anmeldt 23. mars 2017

Overraskende at et bakeriutsalg kan være så innbydende! Her var det koselig innredet, lun og god atmosfære med duft av gode bakervarer. Ble møtt av hyggelig betjening som snakket varmt med gjestene. Her var ingenting overlatt til tilfeldighetene. Tydeligvis gode rutiner, - alt var ryddig og rent. Den voksne kvinnen bak disken hadde god varekunnskap og anbefalte det beste fra et svært rikholdig utvalg bakervarer. Er du på Biltema eller City Syd anbefales å ta kaffen og noe å bite i på dette stedet.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, travelmann3
Anmeldt 11. desember 2016

Trivelig personale på avdelingen på Tiller.
Bakeriet fremhever seg ikke utenfra, men er veldig trendy og trivelig innenfor. Sist sommer ble uteplassen bygget ut og ble veldig bra. og veldig g Varm lunsj og godt bakeverk. Virkelig verd en tur innom for den som er på de traktene.

Dato for besøk: november 2016
Takk, ellensX9757SE

Reisende som så på Byåsen Bakeri, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Byåsen Bakeri? Del dine erfaringer!