“Aldri bedre enn dårlig når jeg betaler ved bestilling ”
Anmeldelse av Røft Rôtisseri

Røft Rôtisseri
Vurdert som nr. 10 av 29 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Hos oss får du god mat, slik den er ment å være "RØFT. RÅTT. EKTE."
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Når du selv må slå inn summen du skal betale, er det en dårlig fordekt og lite elegant måte å få tips. Men hvorfor skal jeg gi tips når jeg betaler ved bestilling? Skal jeg kreve tilbakebetalt tips om service og mat er dårlig?

Ellers bestilte vi en vegetarburger og en sandwich med karri. Maten var bra, men ikke mer enn gjennomsnittet.

1  Takk, 765gunnarf

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bra sted med roft interior. God service fra betjeningen, hoflig og oppmerksommme. Kjottbutgere med godt tilbehor. Let Rock musikk birder postivt.

Takk, LeifArneH_13
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste en ok biff her.
Biffen hva god men sauser og tilbehør hva under par vil eg påstå.
Kalde poteter og kald maiskrem gjorde at maten ikke ga meg midtskill og flass av begeistring.

Takk, Kristian L
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig sted med god mat og bra service. Maten kommer alltid raskt og jeg har alltid vært godt fornøyd. Fint sted å ta lunsj eller middag hvis man må vente på hurtigbåten.

Takk, Ken Ronny S
Anmeldt 30. oktober 2018

Var her å spiste, bestilte to biffer. Maten var etter min mening god på smak, masse gode grønnsaker og en en fin saus. Det som var skuffende var selveste biffen. Den var alt for mye stekt på svak varme. Resultatet var at den ble ganske tørr. God stemning og en koselig plass å innta et måltid på trekker opp.

Takk, Bjørn L

Reisende som så på Røft Rôtisseri, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Røft Rôtisseri? Del dine erfaringer!