“Hel ved”
Anmeldelse av Røft Rôtisseri

Røft Rôtisseri
Vurdert som nr. 10 av 29 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Hos oss får du god mat, slik den er ment å være "RØFT. RÅTT. EKTE."
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt Røft fra kollega.

Var kun ute etter et greit måltid mat på en hyggelig plass.
Røft svarte bra til forventningene. Ble litt usikker på vei inn da musikken var litt vorspiel- høyt på uteanlegget. Inne var stemningen litt mer dempet, betjeningen var trivelig og hjelpsomme. Burgeren var god og greit priset.
Tvers igjennom er trivelig besøk. Jeg kommer gjerne igjen.

Takk, 518steint

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Når du selv må slå inn summen du skal betale, er det en dårlig fordekt og lite elegant måte å få tips. Men hvorfor skal jeg gi tips når jeg betaler ved bestilling? Skal jeg kreve tilbakebetalt tips om service og mat er dårlig?

Ellers bestilte vi en vegetarburger og en sandwich med karri. Maten var bra, men ikke mer enn gjennomsnittet.

1  Takk, 765gunnarf
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bra sted med roft interior. God service fra betjeningen, hoflig og oppmerksommme. Kjottbutgere med godt tilbehor. Let Rock musikk birder postivt.

Takk, LeifArneH_13
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste en ok biff her.
Biffen hva god men sauser og tilbehør hva under par vil eg påstå.
Kalde poteter og kald maiskrem gjorde at maten ikke ga meg midtskill og flass av begeistring.

Takk, Kristian L
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig sted med god mat og bra service. Maten kommer alltid raskt og jeg har alltid vært godt fornøyd. Fint sted å ta lunsj eller middag hvis man må vente på hurtigbåten.

Takk, Ken Ronny S

Reisende som så på Røft Rôtisseri, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Røft Rôtisseri? Del dine erfaringer!