“hyggelig sted”
Anmeldelse av Røft Rôtisseri

Røft Rôtisseri
Vurdert som nr. 12 av 27 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Hos oss får du god mat, slik den er ment å være "RØFT. RÅTT. EKTE."
Anmeldt 29. juli 2020

veldig hyggelig sted for både is og middag,ligger oppe mellom togstasjonen og bussstasjonen,mulighet for å sitte ute å ta en øl,eneste grunn for at de ikke fikk topp score var at de nesten var utsolgt for all type øl,og ente opp med noe som går til nød,men kan godt hende jeg kommer igjen

2  Takk, 644anita

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Stedet har god mat og mye god drikke. Men vil fremheve service som opplevdes helt unik og uforglemmelig. Stedet anbefales på det sterkeste.

Takk, johnhalvardw
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Stiv pris, dårlig service. Helt ok mat. Stor og liten burger var like store. Burgerporsjoner var små, kyllingsalaten var bra. Kommer ikke tilbake.

2  Takk, 962ainal
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Robust sted med hyggelig og effektiv personell. Gjennomført toginteriør, masse å se på. God og rikelig med mat. Anbefales!

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

En lunsj i vårsola.

Etter en tur langs Nidelven og piren så tenkte vi at en lunsj på Røft var greit og veldig enkelt da vi gikk forbi.

Jeg bestilte en BBQ- kylling og cheddar nacho samt en blåbær milkshake.

Kan begynne med nedturen først, blåbær milkshaken. Denne var ikke god og bør etter min mening fjernes fra menyen.

Nachos derimot var var veldig godt. Fin mengde salsa og rømme, god kylling og fin mengde cheddarsaus. Det eneste jeg savnet med denne var guacamole men ellers en god mengde mat!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Tom U

Reisende som så på Røft Rôtisseri, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Røft Rôtisseri? Del dine erfaringer!