“Kommer tilbake”
Anmeldelse av Røft Rôtisseri

Røft Rôtisseri
Vurdert som nr. 10 av 31 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Hos oss får du god mat, slik den er ment å være "RØFT. RÅTT. EKTE."
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, hyggelig betjening og ett stort utvalg av retter. Koselig plass. Barna var også storfornøyde med maten. Flott barne meny og verdens beste milkshake. Her skal vi spise flere ganger,

Takk, Merete M

Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Bursdagsfeiring med familien. Dette var bra! Restauranten har i utgangspunktet digital matbestilling, men det var ikke noe problem å be dem ta i mot bestilling ved bordet. Maten kom kjapt, og det var høyt nivå på både barnas og min mat. Biffen smeltet på tunga! Nydelig dessert også. Bursdagsbarnet slapp å betale for den. Topp opplevelse!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, andersk484
Anmeldt 21. desember 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng som våget oss ut i disse koronatider! På Røft ble vi møtt og godt tatt vare på. Her var smittevern høyt prioritert. Det skapte trygghet. Maten som ble bestilt smakte utmerket. Valget falt på kyllingsalat, ribbesandwich og røft-omelett. Hyggelig servitør bidro sterkt til den positive matopplevelsen. Oppfølging underveis i besøket var også topp! Røft anbefales!!!

Dato for besøk: desember 2020
11  Takk, travelmann3
Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Bra meny, bra mat, og veldig hyggelig betjening !
Ligger på toppen an Sentralstasjonen, så bedre sted å vente på toget finner du ikke!
Anbefales !

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, steinwi
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat,hyggelig plass og kjempe koselige ansatte. Dette er en plass jeg vil besøke mange ganger.
Bra utvalg av mat og drikke

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 942linnn

Reisende som så på Røft Rôtisseri, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Røft Rôtisseri? Del dine erfaringer!