“Vår Norges tur”
Anmeldelse av Røft Rôtisseri

Røft Rôtisseri
Vurdert som nr. 10 av 31 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Hos oss får du god mat, slik den er ment å være "RØFT. RÅTT. EKTE."
Anmeldt 23. juli 2021

Vi valgte å spise lunsj her og maten var veldig god. Jeg hadde dirty fries, kona kyllingsalat og sønnen vår nuggets. Veldig godt

Takk, AST81

Anmeldt 12. juli 2021

Styr unna kylling, total smakløs, uappetittlig og anbefales ikke. Skinnet på kylling var blekt og så mer ut som kokt kylling.. anbefaling om bearnés saus til kylling :(
chipsen var slapp og grillkrydder burde vært forbudt (iallfall valgfritt) Kjedelig og kjip salat…
Servitør var ikke å se under måltidet…

Takk, anntovei
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, hyggelig betjening og ett stort utvalg av retter. Koselig plass. Barna var også storfornøyde med maten. Flott barne meny og verdens beste milkshake. Her skal vi spise flere ganger,

Takk, Merete M
Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Bursdagsfeiring med familien. Dette var bra! Restauranten har i utgangspunktet digital matbestilling, men det var ikke noe problem å be dem ta i mot bestilling ved bordet. Maten kom kjapt, og det var høyt nivå på både barnas og min mat. Biffen smeltet på tunga! Nydelig dessert også. Bursdagsbarnet slapp å betale for den. Topp opplevelse!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, andersk484
Anmeldt 21. desember 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng som våget oss ut i disse koronatider! På Røft ble vi møtt og godt tatt vare på. Her var smittevern høyt prioritert. Det skapte trygghet. Maten som ble bestilt smakte utmerket. Valget falt på kyllingsalat, ribbesandwich og røft-omelett. Hyggelig servitør bidro sterkt til den positive matopplevelsen. Oppfølging underveis i besøket var også topp! Røft anbefales!!!

Dato for besøk: desember 2020
11  Takk, travelmann3

Reisende som så på Røft Rôtisseri, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Røft Rôtisseri? Del dine erfaringer!