“Greit spisested i Trondheim”
Anmeldelse av Røft Rôtisseri

Røft Rôtisseri
Vurdert som nr. 10 av 31 Smått og godt i Trondheim
Beskrivelse: Hos oss får du god mat, slik den er ment å være "RØFT. RÅTT. EKTE."
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Røft var en god opplevelse, totalt sett. Veldig hyggelig betjening, maten var god, bortsett fra desserten (eplekaken) som virket som noe fra Rema som var varmet i mikro.
Bra sted for en grei matbit.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 384ragnhildb

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Bestilte buffalo wings 10 stk men får servert kylling klubber som er hurigvarmet. Her må de endre menyen sin eller servere vinger når det er det man bestiller.

Takk, Truls O
Anmeldt 23. juli 2021

Vi valgte å spise lunsj her og maten var veldig god. Jeg hadde dirty fries, kona kyllingsalat og sønnen vår nuggets. Veldig godt

Takk, AST81
Anmeldt 12. juli 2021

Styr unna kylling, total smakløs, uappetittlig og anbefales ikke. Skinnet på kylling var blekt og så mer ut som kokt kylling.. anbefaling om bearnés saus til kylling :(
chipsen var slapp og grillkrydder burde vært forbudt (iallfall valgfritt) Kjedelig og kjip salat…
Servitør var ikke å se under måltidet…

Takk, anntovei
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, hyggelig betjening og ett stort utvalg av retter. Koselig plass. Barna var også storfornøyde med maten. Flott barne meny og verdens beste milkshake. Her skal vi spise flere ganger,

Takk, Merete M

Reisende som så på Røft Rôtisseri, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Røft Rôtisseri? Del dine erfaringer!