“20 min”
Anmeldelse av Fresh Fast Food

Fresh Fast Food
Vurdert som nr. 27 av 27 Smått og godt i Trondheim
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte, skulle ta 30 min. Sitter her over 3 timer etterpå. Hadde jeg vist dette,aldri i verden. Anbefaler ingen dette

1  Takk, bare1raki

Anmeldt 16. januar 2020

Lokalet var tomt på en fredag KL 23:15, da lurte jeg på hvorfor, men bestilte mat med en person som ikke var lett å forsto, så det ble enkelt som en hamburgermeny fra et bilde på veggen, burgeren var smakløs og ikke god dessverre.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Jon6018
Anmeldt 25. oktober 2019

Var innom en lørdag sent på kvelden. Forstår at det er travelt og at burgerne er laget klart på forhånd. Dessverre var burgeren jeg kjøpte helt kald(!) ingen tegn på varm/«fresh» i det hele tatt. Selv om maten lages så det går raskere å få det ut ved stor pågang, forventer man faktisk at den skal være varm. Ikke fornøyd..

Takk, 666shakawkaw
Anmeldt 11. oktober 2019

Vassen mat, tørr og hard mozzarellasticks. Tydelig at maten hadde ligget lenge før den ble servert. Uhyggelig betjening også.

Takk, 519aagf
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Seig chips
Trått kjøtt som var lunket druknet i saus.
Stort dårligere enn dette er der knapt mulig å servere mat.
På en kveld uten gjester dvs jeg var eneste gjest burde det være mulig å servere spør chips og varm mat.
189,-

Takk, janr203

Reisende som så på Fresh Fast Food, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Fresh Fast Food? Del dine erfaringer!