“Elendig service”
Anmeldelse av Fresh Fast Food

Fresh Fast Food
Vurdert som nr. 29 av 31 Smått og godt i Trondheim
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Maten er grei, men servicen er elendig. Vi har handlet hos dem mange ganger fordi barnet vårt liker burgeren deres. Problemet er bare at de ikke klarer å levere en plain burger. Det har aldri hendt at de fikk det til på første forsøk. Som regel er det ost på, men vi har også fått levert burger med alt tilbehør men uten brød. Jeg vet rett og slett ikke hva som skal til for at de skal klare å levere en plain burger på første forsøk. Vi har prøvd på norsk og på engelsk, vi har sagt plain burger, vi har sagt kun brød og kjøtt, vi har sagt begge deler.
Når vi klager på at vi ikke har fått det vi har bestilt, så blir de sure. Ingen beklagelse!!!

Kjære FFF en plain burger er kun kjøtt og brød, INGEN ost!!!! Vær så snill å forklare det til alle deres ansatte. (Ps. Vi har klaget mer en 10 ganger).

1  Takk, phebee

Anmeldt 26. mai 2021

Betaler 200,- for en rullekebabmeny, og får irriterende lite mat... lite kjøtt, uggen salat og rett og slett dårlig kvalitet

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 658ingemars
Anmeldt 12. januar 2021 via mobile enheter

Grei mat, elendig service. De trengte tre forsøk på å levere en burger med kun kjøtt og brød. Første gang leverte de uten brød, så leverte de med ost. Ikke beklager de heller, og det føles som om vi har gjort noe galt.
Vårt problem er at et av barna våre elsker burgeren deres, men det er tydelig veldig vanskelig å levere mat med tilpasninger.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, phebee
Anmeldt 22. november 2020

Klokken er rundt 02 på en lørdag. Jeg er på vei hjem og skal ha meg en kebab typ rull. I det jeg bestiller kebaben får jeg den i hånden, slik de opererer på mcdonalds, som resulterte i at den var kald. Pris for "ta med" er 129, og da skal kebaben smake. Jeg åpner boksen den kom i og må nesten myse for å få øye på den mikroskopiske kebaben i bunnen av esken.
Størrelsen blir derimot nesten en lettelse i det jeg spise meg nedover sugerøret av en babb. "Kebabsausen" kan ikke være noe annet enn utvannet rømme, ingen smak å finne. Den eneste smaken finner jeg i den abnormale mengden bløt tomat i kebaben, store biter, som fyller hele rullen i enkelte seksjoner. Ellers er det noen hint av kjøtt, og resten er selve kebablefsen.
At en kebab-opplevelse kan score så lavt etter 6 pils på en lørdag fatter jeg ikke.
Aldri igjen. Styr unna kebaben.

Dato for besøk: november 2020
Takk, bbv123
Anmeldt 31. august 2020

store posjoner, men var kaldt når det ble servert. maten var heller ikke som beskrevet i fortegnelsen ( kebab i box).

Dato for besøk: august 2020
Takk, ingridjg

Reisende som så på Fresh Fast Food, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Fresh Fast Food? Del dine erfaringer!