“Lite familieselskap på torsdag.”
Anmeldelse av E.C Dahls Bryggeri

E.C Dahls Bryggeri
Vurdert som nr. 5 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

God service og svært hyggelig servitør. Nydelig piggvar med småpoteter og grønnsaker. Behagelig atmosfære, uten noe mas. Kommer tilbake :-)

Takk, hktiller

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde bryllupsfesten vår i selskapslokalene, og kunne ikke vært mer fornøyde! Perfekte lokaler, topp service, fantastisk mat - helt supert! Og det var alltid veldig god og tydelig kommunikasjon underveis i planleggingen. Anbefales på det sterkeste! Hanne og Christoffer

Takk, ChristofferPH
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Som alltid: God mat, godt øl og god service. Her er det alltid hyggelig og komme på besøk, alltid en god opplevelse! Anbefales alle som ikke har prøvd stedet: hit vil du ønske å komme tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kristinw608
Anmeldt 19. mai 2021 via mobile enheter

Vi hadde booket bord før konsert med 3 små kinesere. Alle var meget godt fornøyd med maten, - både Piggvar og and'en var fortreffelig.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 20kjetilb
Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og profesjonelle ansatte som har yrkesstolthet. Vi fikk anbefalt øl som passet perfekt som starter, til hovedrett og til dessert. Vi kommer helt sikkert tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, olavmagne

Reisende som så på E.C Dahls Bryggeri, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i E.C Dahls Bryggeri? Del dine erfaringer!