“Anbefales”
Anmeldelse av E.C Dahls Bryggeri

E.C Dahls Bryggeri
Vurdert som nr. 5 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og øl. Spiste Andebryst og pavlova. Altså.. Var såå godt. Og veldig fin, imøtekommende servitører. Anbefales :)

Takk, sivmee

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Stoppet her på hjemreise etter ferietur i Møre og Romsdal. Jeg valgte en dry age cheese burger og min samboer andebryst, vi begge drakk hver vår alkoholfrie øl til. Begge rettene hadde saftig og mørt kjøtt, med godt tilbehør, og de alkoholfrie ølene smakte av godt øl. Personlig er jeg glad i litt godt krydret dressing til burgeren, så savnet dette. Deres drikkemeny var meget innholdsrik, så kommer gjerne igjen for et lengre besøk med smak av de alkoholholdige øl variantene i tillegg til ett godt måltid.

Takk, ainahaug
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

God service og svært hyggelig servitør. Nydelig piggvar med småpoteter og grønnsaker. Behagelig atmosfære, uten noe mas. Kommer tilbake :-)

Takk, hktiller
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde bryllupsfesten vår i selskapslokalene, og kunne ikke vært mer fornøyde! Perfekte lokaler, topp service, fantastisk mat - helt supert! Og det var alltid veldig god og tydelig kommunikasjon underveis i planleggingen. Anbefales på det sterkeste! Hanne og Christoffer

Takk, ChristofferPH
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Som alltid: God mat, godt øl og god service. Her er det alltid hyggelig og komme på besøk, alltid en god opplevelse! Anbefales alle som ikke har prøvd stedet: hit vil du ønske å komme tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kristinw608

Reisende som så på E.C Dahls Bryggeri, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i E.C Dahls Bryggeri? Del dine erfaringer!