“Middag i forbindelse med Aqua Nor”
Anmeldelse av E.C Dahls Bryggeri

E.C Dahls Bryggeri
Vurdert som nr. 5 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat. Og ikke minst service, betjeningen hadde stål kontroll på mat og drikke, samt gode historier om område og historien til E.C Dahls.

Takk, U6239JGkarinag

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Flotte lokaler, veldig god mat.
Dem er naturlig gode på øl, og å kombinere denne mot rettene.
Anbefaler gravet elg til forretten

Takk, stianv2013
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og øl. Spiste Andebryst og pavlova. Altså.. Var såå godt. Og veldig fin, imøtekommende servitører. Anbefales :)

Takk, sivmee
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Stoppet her på hjemreise etter ferietur i Møre og Romsdal. Jeg valgte en dry age cheese burger og min samboer andebryst, vi begge drakk hver vår alkoholfrie øl til. Begge rettene hadde saftig og mørt kjøtt, med godt tilbehør, og de alkoholfrie ølene smakte av godt øl. Personlig er jeg glad i litt godt krydret dressing til burgeren, så savnet dette. Deres drikkemeny var meget innholdsrik, så kommer gjerne igjen for et lengre besøk med smak av de alkoholholdige øl variantene i tillegg til ett godt måltid.

Takk, ainahaug
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

God service og svært hyggelig servitør. Nydelig piggvar med småpoteter og grønnsaker. Behagelig atmosfære, uten noe mas. Kommer tilbake :-)

Takk, hktiller

Reisende som så på E.C Dahls Bryggeri, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i E.C Dahls Bryggeri? Del dine erfaringer!