“Flott sted med god mat”
Anmeldelse av Ladekaia

Ladekaia
Vurdert som nr. 4 av 18 Smått og godt i Trondheim
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Flott lokale med god stemning rett ved vannet. Hyggelige servitører og god mat. Jeg bestilte rekesmørbrød og fikk en stor porsjon. Det var veldig godt

Dato for besøk: september 2019
Takk, Iren-M-G

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Fint sted med en historie i veggene. God utsikt over Trondheimsfjorden. Ute og konservering. God mat i en noe liten meny. Fiskesuppe er å anbefale. Gå stien ut fra sentrum, så får en gratis trim på kjøpet.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Roan2014Ha
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Et supert mål for turen når man går Ladestien. Vi storkoste oss alle med hvert vårt rekesmørbrød Fin uteservering, men håpløst at det er lov å røyke ved bordene. Fysj!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Wennerstrand
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Vi tok en tur til Ladekaia på kveldstur. God stemning. Lunt og varmt inne, tross surt trøndersk sommervær ute. Grei betjening som var tilstede og ytet god service. Dessverre tomt for noen ølsorter, men det kan vel skje!! Kommer tilbake til Ladekaia.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, travelmann04
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Skulle ha softis siden det var fint vær ute, og var ikke alene om det. Totalt kaos bak disken, hvor personalet vekslet tilfeldig mellom kassene og stod i kø for å lage softis! Da vi endelig kom fram til kasse, var det 15 minutter ventetid på å få isen. Gikk da heller videre på Ladestien.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, La5qra

Reisende som så på Ladekaia, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Ladekaia? Del dine erfaringer!