“Sjarmerende”
Anmeldelse av Ladekaia

Ladekaia
Vurdert som nr. 42 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Ligger fint til ved Trondheimsfjorden, sitteplasser både ute og inne. Å gå Ladestien og innta et måltid her, utrolig trivelig. Maten var god, hyggelig betjening og rent og fint, kan anbefales.

Takk, BearTrondheim

Anmeldt 16. mai 2021

Stedet vekket deilige barndomsminner. Både med tanke på utsikt og kystfølelse. Men særlig med tanke på toastsmaken. Vi bestilte to stk av amerikansk toast. Smakene i den milde og fettete toasten minnet oss om toasten vi fikk på strandkanten når vi var små. Dijonen smaker nesten ikke noe, så denne retten kan kalles mild. Den var skikkelig digg, men skikkelig usunn. Vi tenker kanskje at prisene var litt for høye, med tanke på at det ikke virket som de brukte de beste råvarene. Men fett og digg var det. Kan godt se for meg at disse toastene smaker godt med en øl eller dagen derpå.
Stedet har skikkelig gode stoler inne, og mange fine sitteplasser både ute og inne. Stemningen på stedet er skikkelig godt. Er du ute på tur, så kan vi anbefale deg å stoppe opp her.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, dorthesKS
Anmeldt 5. august 2020

Gikk formiddagstur og tok lunsjen der.
Spiste deilige store smørbrød, og mye på menyen fristet. Orket dessverre ikke bakevarer etter maten. Koselig sted for alle aldersgrupper.
Kjempeservice av ung dame denne søndagen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Bente B
Anmeldt 27. juli 2020

Bestilte et måltid på ein nydelig fin solværsdag. Grei vegetarburger og kyllingsuppe. Fiskesuppen smakte som om det var posefiskesuppe. Maten tok også noe lang tid før den ble severt. Ikke en plass jeg kommer til å spise igjen. Fint sted for et glass fin eller noe søtt.

Takk, Ingelin B
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

To voksne og to barn spiste lunsj, hvorav bare den voksne som spiste kyllingsalat ble mett. «Smeltet amerikaner» var veldig god, men alt for lite mat for en voksen mann. To små pannekaker ble for lite for barna på 6 og 7 år, og det var ikke mulig å få kjøpt til et par ekstra for en rimelig penge - måtte kjøpe en ekstra porsjon til full pris. Alt i alt god mat, men ikke god nok verdi for pengene. Hyggelig personale og trivelige lokaler.

Takk, 976christofferf

Reisende som så på Ladekaia, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Ladekaia? Del dine erfaringer!