“Upåklagelig utsikt!”
Anmeldelse av Ladekaia

Ladekaia
Vurdert som nr. 42 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Fint og uformelt lokale rett ved sjøen, passer både for barnefamilier og bedrifter. Hyggelig betjening. Rause porsjoner av enkel men smakfull mat.

Takk, Mina H

Anmeldt 28. juli 2021

Flott beliggenhet, men gode muligheter for å sitte ute. Uteplassene ødelegges imidlertid av at det er tillatt å røyke på flere av bordene, noe som gjør uteplassene lite trivelige og dessverre ikke barnevennlig da disse bordene ikke er tilstrekkelig adskilt i fra de andre. Vi bestilte Kjøttsuppe, som ble servert i en original kasserolle. Maten var helt OK, men ikke mere enn det. vil da heller anbefale rekesmørbrød som vi ved en tidligere anledning syntes var ganske godt. Når vi bestilte dessert/kake, opplevde vi svært lang ventetid på deler av leveransene, de fleste av oss var ferdige med desserten når vi omsider fikk servert den siste lune eplekaken etter ca 25-30minutter, ikke var den god heller, så den var absolutt ikke verdt ventetiden.

Takk, RoarN10
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Ligger fint til ved Trondheimsfjorden, sitteplasser både ute og inne. Å gå Ladestien og innta et måltid her, utrolig trivelig. Maten var god, hyggelig betjening og rent og fint, kan anbefales.

Takk, BearTrondheim
Anmeldt 16. mai 2021

Stedet vekket deilige barndomsminner. Både med tanke på utsikt og kystfølelse. Men særlig med tanke på toastsmaken. Vi bestilte to stk av amerikansk toast. Smakene i den milde og fettete toasten minnet oss om toasten vi fikk på strandkanten når vi var små. Dijonen smaker nesten ikke noe, så denne retten kan kalles mild. Den var skikkelig digg, men skikkelig usunn. Vi tenker kanskje at prisene var litt for høye, med tanke på at det ikke virket som de brukte de beste råvarene. Men fett og digg var det. Kan godt se for meg at disse toastene smaker godt med en øl eller dagen derpå.
Stedet har skikkelig gode stoler inne, og mange fine sitteplasser både ute og inne. Stemningen på stedet er skikkelig godt. Er du ute på tur, så kan vi anbefale deg å stoppe opp her.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, dorthesKS
Anmeldt 5. august 2020

Gikk formiddagstur og tok lunsjen der.
Spiste deilige store smørbrød, og mye på menyen fristet. Orket dessverre ikke bakevarer etter maten. Koselig sted for alle aldersgrupper.
Kjempeservice av ung dame denne søndagen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Bente B

Reisende som så på Ladekaia, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Ladekaia? Del dine erfaringer!