Tung luft og skittent.

Gøy for barna, grusomt for voksne. Ekstremt skittent over alt, helt jæ*** luft. Varmt og klamt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Petterogpia
Flott leketilbud, men flere små ting som trekker ned

Anmeldt 13. desember 2019
Siri1973

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Trondheim
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Anmeldt 23. juli 2021

Kafeen har så og si ingen ting i disken, HELT TOMT brus-skap og nesten tom isdisk. På toalettene var det meget bløtt på gulvet, noe som er ulekkert når man går i bare sokker der

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, MafyaMama
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Lekelandet som sådan var som forventet med tanke på aktiviteter og utstyr. Masse for barna å gjøre, mange sklier, klatre og herje muligheter.

Men, Leos i Trondheim er rett og slett dårlige på kundeservice. Når de forventningsfulle barna kommer blir de møtt med oppgitt og sure voksne som tydelig ikke har lyst til å være på jobb. Dette være seg i alle ledd. Dette er trist og setter standarden for oppholdet. Utover dette er det langt forbi urimelig lang ventetid på matbestilling. Vi ventet i 50 minutter, med to barn under ti, på to porsjoner pannekaker (som var kalde og deigete når vi fikk de) og to porsjoner pølse med chips! Når vi sa i fra ble vi bare møtt med, sitat: "hva så". Ettersom Lekelandet har corona restriksjoner på max tre timer lek, er 50 minutter venting helt forbi all fornuft. Dette var rett og slett sørgelig og stort pengesluk, styr unna, Trondheim har så mye mer å by på! Ledelsen er nødt til å ta tak i dette for ett slikt personal som var på jobb søndag 11.07.21 kan de ikke forsette med.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Inger-Lise R
Anmeldt 13. desember 2019 via mobile enheter

Flott lekeareale for barn. Dessverre er det flere små ting som trekker helhetsinntrykket ned. Vi var der på en rolig fredag ettermiddag, noe som var veldig ok. Kunne da forvente litt mer ordnede forhold: toalettene bør følges opp bedre, barn springer til og fra toalettene selv, trekker ikke ned, bløtt på golv (foreldre bør kunne følge opp barna bedre her!, dårlig mat i restauranten (fikk servert lunken mat, til tross for at vi kun var to familier der). Forøvrig helt ok personalet den dagen vi var der.

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, Siri1973
Anmeldt 29. oktober 2019 via mobile enheter

Dårlig renhold i kafé og lekeområde . Gammelt kliss på kafégulv overalt og mye skit i lekeområder . Ellers fint

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, HeidiK1842
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

I utgangspunktet er fint sted. Men to faktorer utløser stor skepsis for Leos Lekeland. Dette gjelder småbarnsavdelingen 0-3 år.
1) det er stor kvelningsfare, da det ligger masse skumgummibiter i akkurat store nok biter til at det kan settes i halsen.
2) det kryr av eldre barn i småbarnsavdelingen som av naturlige årsaker ikke vet at denne plassen er tilpasset de minste. Det er ingen ansatte som tar noe som helst initiativ til å fortelle dem dette. Foreldrene selv gjør heller ingenting med dette.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, ingvillt2016